فلاحی دوست :نجات افراد گرفتار در سیلاب روستاهای ده هاشم ،کره از توبع شهرستان دنا توسط بالگرد هلال احمر
فلاحی دوست :نجات افراد گرفتار در سیلاب روستاهای ده هاشم ،کره از توبع شهرستان دنا توسط بالگرد هلال احمر

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛سرپرست جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه بویر احمد از یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر جهت خدمات رسانی به عشایر و مردم استان خبر داد . فلاحی دوست افزود ؛جهت تسریع در انجام ماموریت های  با هماهنگی با سازمان امداد و نجات کشور یک فروند بالگرد جهت خدمات رسانی […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛سرپرست جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه بویر احمد از یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر جهت خدمات رسانی به عشایر و مردم استان خبر داد .

فلاحی دوست افزود ؛جهت تسریع در انجام ماموریت های  با هماهنگی با سازمان امداد و نجات کشور یک فروند بالگرد جهت خدمات رسانی بهتر به مردم استان و عشایر استان وارد استان شد و هم اکنون در روستاهای شهرستان دنا در حال خدمات رسانی میباشد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان افزود در یکی از این ماموریت ها که در شهرستان دنا انجام گرفت  طبق تماس های مردمی مبنی بر قطع شدن مسیر های مواصلاتی و گرفتار شدن تعدادی از مردم عزیز  از جمله زن و کودک در منطقه ده هاشم از توابع شهرستان دنا بالگرد جمعیت هلال احمر به همراه تیم امداد نجات کوهستان دنا به منطقه اعزام و  این افرادی را که شب در ان منطقه  به سر می بردن  نجات داد شد .