خدمت رسانی به ۵۵۰ هزار نفر در موکب شهدای کهگیلویه در اربعین امسال
خدمت رسانی به ۵۵۰ هزار نفر در موکب شهدای کهگیلویه در اربعین امسال
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه از خدمات رسانی به ۵۵۰ هزار نفر در موکب شهدای کهگیلویه در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سید علی‌اصغر پوربهشت با اشاره به فعالیت موکب شهدای کهگیلویه، اظهار کرد: موکب شهدای این شهرستان از سال ۱۳۹۶ با تلاش هیات رزمندگان اسلام، همراهی ناحیه مقاومت بسیج دهدشت، قاطبه مردم و دستگاه‌های اجرایی فعالیت خود را آغاز کرد و طی این چند سال خدمات قابل قبولی توسط این موکب به زائران ابااعبدالله‌الحسین(ع) ارائه داده شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه، افزود: موکب شهدای کهگیلویه به عنوان پیشانی فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد در مسیر زائران هفت استان شرقی کشور و دو کشور افغانستان و پاکستان قرار دارد.

وی با اشاره به رضایت قابل قبول خدمات این موکب در دو سال اول، تصریح کرد: سال‌های منتهی به کرونا، موکب شهدای کهگیلویه فعالیت‌های خیرخواهانه خود را قطع نکرده و در مناسبت‌های مختلف از جمله سیل در خوزستان و گلستان، این موکب نقش برجسته‌ای در ارائه خدمات به این دو استان را در دستور کار خود داشت.

پوربهشت با اشاره به ادامه فعالیت این موکب، عنوان کرد: امسال هم با حضور اقشار مختلف مردم این موکب از ۱۵ شهریورماه در ورودی شهرستان بهبهان فعالیت خود را با قریب به ۷۰ نفر خادم فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون که یک روز پس از اربعین بوده به زوار اباعبدالله(ع) خدمات‌دهی می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، کهگیلویه افزود: تاکنون به ۵۵۰ هزار نفر در این موکب در قالب صبحانه، میان وعده، ناهار و شام خدمات ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در این موکب خدمات پزشکی توسط شبکه بهداشت، بسیج جامعه پزشکی و هلال احمر به زائران داده شده، گفت: از ابتدای شهریور کار جمع‌آوری نذورات توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج به این موکب انتقال داده شد.

پوربهشت با بیان این که روزانه بین ۳ تا ۸ هزار نفر زائر در این موکب به آن‌ها خدمات ارائه می‌شد، خاطرنشان کرد: امسال علی‌رغم تورمی که وجود داشت اما به نسبت سال‌های قبل خدمات پررنگ‌تر و با کیفیت بود.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب