خطیب موقت جمعه پاتاوه:رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به طور ویژه‌ای اقدام به بازنشر خبر پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور ۲ به فضا پرداختنداین نشان از اقتدار وتوانمندی همه جانبه جمهوری اسلامی در عرصه موشکی وفضایی را بیان می کند.
خطیب موقت جمعه پاتاوه:رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به طور ویژه‌ای اقدام به بازنشر خبر پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور ۲ به فضا پرداختنداین نشان از اقتدار وتوانمندی همه جانبه جمهوری اسلامی در عرصه موشکی وفضایی را بیان می کند.

حجت الاسلام بابایی خطیب موقت جمعه ظهر امروز(۲۰)اسفند در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پاتاوه با تبریک اعیاد شعبانیه، به ذکر فضایل ومناقب حضرت اباالفضل العباس ع اشاره وگفت: علی علیه السلام او را به این خاطر عباس نامید که به شجاعت، قدرت، صلابت و شهامت او در جنگ با دشمنان و در […]

حجت الاسلام بابایی خطیب موقت جمعه ظهر امروز(۲۰)اسفند در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پاتاوه با تبریک اعیاد شعبانیه، به ذکر فضایل ومناقب حضرت اباالفضل العباس ع اشاره وگفت: علی علیه السلام او را به این خاطر عباس نامید که به شجاعت، قدرت، صلابت و شهامت او در جنگ با دشمنان و در رویارویی با جنگجویان آگاهی داشت.
.عباس اندامی بسیار بلند و قامتی رشید و زیبا داشته که امام حسین علیه السلام از نگاه کردن به او لذت می برد.عباس ع جنگجو نام آور ودلیر بودوازنظر پارسایی وعبادت ودانش از بزرگان اهل بیت ع است .
این ویژگی عباس برای تمامی شیعیان درس بزرگی است تا بندگی خدا را در راس همه کارهای خود قرار دهند و راز و نیاز و عبادتهای شبانه و سجده های طولانی برای خدا را در زندگی خویش هرگز فراموش نکنند.
خطیب موقت جمعه افزود: حضرت عباس ع ولایت مداربود،بعد از شهادت امام حسن علیه السلام همواره در خدمت امامش، حضرت حسین بن علی علیهما السلام بود.این حاکی از معرفت و عشق عمیق حضرت عباس به امام خویش حسین بن علی علیه السلام است.
همواره می شناخت که دین خدا به حسین علیه السلام پاینده است و او ستون دین است و برای دین خدا و شریعت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله جهاد و مبارزه می کند و بدین جهت، حضرت عباس با جان و دل از فرزند رسول خدا و از دختران زهرا حمایت و پشتیبانی کرد; چنان که خود فرمود:
به خدا اگر دست راستم را قطع کردید براستی همچنان از دینم حمایت می کنم و از امامی که یقین راستین دارد دفاع میکنم  آن امامی که پسر دختر پیامبر پاک و امین می باشد
حجت الاسلام بابایی در خطبه سیاسی نماز به توان واقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد:جمهوری اسلامی ایران یک ابرقدرت اسلامی وتوان ودانش دفاعی بالا وتوان تولید موشک های قاره پیما را دارد وهر روز از توان دفاع وامنیتی واقتدار خود رونمایی می نماید.از رونمایی‌های مهم و تاثیرگذار تا رزمایش‌های بزرگی که بازتاب‌های بسیار زیاد و قابل توجهی در داخل و خارج کشور داشته است، مجموعه‌ای از تحولات مهم در حوزه موشکی کشورمان رخ داده است که به ترتیب رونمایی یا تست عملیاتی، مرور شده اند.
وی در ادامه بیان داشت:در اردیبهشت ۱۳۹۹به نوعی آغاز تحولات مهم دفاعی کشوربه خصوص در حوزه موشکی است.و یکی از مهم‌ترین تحولات دفاعی و به نوعی یکی از اولین‌های دفاعی کشور پس از انقلاب، رخ داد و ماهواره نور به عنوان اولین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ماهواره بر ۳ مرحله‌ای قاصد به مدار ۴۲۵ کیلومتری زمین رفت.
وی افزود؛مقام معظم رهبری فرمودند:«هرچه می توانید روی موشک کارکنید»ساعاتی پس از یورش غرور آفرین موشکی سپاه به مراکز تجمع داعش در دیرالزور مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه ضمن قدردانی ازتلاش های رزمندگان سپاه در عرصه موشکی  فرمودند:
کارتان خیلی عالی بود خدا ازشماها قبول کند وجمهوری اسلامی با داشتن چنین رهبری فرزانه وهوشمند آگاه ومسلط بر میدان وتوان دفاعی واقتدار موشکی خود افتخار می کنیم. وموشک باران پایگاه تروریست های سنتکام آمریکایی در عین الاسد که هیچ کشوری تا آن زمان جرات حمله به آمریکا را نداشت با موشک باران عین الاسد کشورها به خود آمدند و جری شدند وآلان قدرت پوچ وپوشالی و ورشکسته ی آمریکا که با کسری تریلیونی بودجه همراه است وقدرت این ابرقدرت رو به افول و زوال ونابودی است.وحمله روسیه به اوکراین ومنافع غربی ها و آمریکا بواسطه  ی اینست که تازمان موشک باران پایگاه آمریکایی توسط سپاه عزیز وقدرتمند ما هیچ کشوری چنین جراتی را نداشت وآلان کشوری مثل روسیه به تبعیت از جمهوری اسلامی به ناتو وغربی ها عملیات ویژه انجام می دهد.
حجت الاسلام بابایی درپایان خطبه سیاسی به بازتاب پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره «نور ۲» در رسانه‌های بین‌المللی اشاره وگفت:
رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به طور ویژه‌ای اقدام به بازنشر خبر پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور ۲ به فضا پرداختنداین نشان از اقتدار وتوانمندی همه جانبه جمهوری اسلامی در عرصه موشکی وفضایی را بیان می کند.
 نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه با استفاده از ماهواره‌بر سه مرحله ای قاصد، از کویر شاهرود ماهواره «نور ۲» را در مدار۵۰۰کیلومتری زمین قرارداد.
وخبرگزاری رسمی دنیا به مخابره این پرتاب پرداختند. پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور ۲ بازتاب‌ گسترده‌ای در رسانه‌های بین‌المللی به همراه داشت وما به خود می بالیم وافتخار می کنیم.
  • نویسنده : امیدعلی بهمن یار