خط ونشان بهرامی در قلب بویراحمد سفلی برای رقبا/بهرامی:آسوده باشید که ما پیروز انتخاباتیم/تیم فوتبالی خواهیم ساخت که شاخ همه غول ها را بشکند
خط ونشان بهرامی در قلب بویراحمد سفلی برای رقبا/بهرامی:آسوده باشید که ما پیروز انتخاباتیم/تیم فوتبالی خواهیم ساخت که شاخ همه غول ها را بشکند
بهرامی در مورد مدیران استان گفت: ما دربحث مدیران با کسی تعارف نداریم و در خدمت شایستگانیم اگر امروز در بحث معیشت و اشتغال در وضعیت بحرانی هستیم علت نبودن شایستگان در جای خود است و ما در این زمینه با کسی تعارف نداریم. کسانی که مخالفند اما شایسته اند در راستای منافع و نیازهای مردم حتما حمایت می شوند.

فریاد جنوب؛مراسم افتتاحیه ستاد دکتر محمد بهرامی در شهر مارگون با حضور پرشور مردم این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، آیین افتتاح ستاد دکتر محمد بهرامی در شهر مارگون امروز (جمعه ۲۵بهمن) در محل ستاد وی و با حضور پرشور مردم این شهر برگزار شد.

بهرامی در این مراسم گفت: امروز ما در شهر مارگون در خدمت عزیزانی هستیم که در شجاعت وفای به عهد و مردانگی زبانزد هستند. عزیزانی که تاثیر بسزایی در تاریخ استان داشته اند.

وی در مورد بی اخلاقی های روز های اخیر گفت: ما بعضی از مسایل را باید رعایت کنیم.دوهفته پیش جناب روشنفکر با دسته گل و با این ادعا که زادگاه من است به استقبال ما آمدند. و ما دیروز هم ما چنین کاری انجام دادیم.این وظیفه ی اخلاقی و انسانی ماست که در زادگاه خودمان در شهر یاسوج از ایشان استقبال کنیم.

وی ادامه داد؛: عزیزان ما اگر جایی هم لازم باشد هزینه خواهیم داد.در زمان مسئولیت هم در جاهای دیگر هزینه دادیم اما هیچ وقت اخلاق و انسانیت را از دست نمی دهیم. جامعه ی بدون اخلاق و انسانیت مرده است ما نباید شیوه های غلط را ادامه دهیم

این کاندیدای انتخابات بویراحمد و دنا افزود: ما می خواهیم ایجاد کننده ی وحدت و محبت و اتحاد در جامعه باشیم و نمی خواهیم بدعت ها و فرهنگ های غلط را در جامعه رایج کنیم. با شاخص هایی که ما داریم نیاز به تحریب نداریم چون سطح ما پایین نیست.ما نیامده ایم با تخریب دیگران را پایین بکشیم. سطح ما بالاست و افق های بالاتر را باید ببینیم و حرکت کنیم. ما نباید تخریب کنیم و به عقب برگردیم چون ضعیف نیستیم.

بهرامی خاطر نشان کرد: کسانی که تخریب می کنند ضعیف و ناتوانند و می خواهند با تخریب موازنه ایجاد کنند. اما ما به افق های بالا می اندیشیم. آنها چون از ما می ترسند تخریب می کنتد.

بهرامی در مورد نتیجه انتخابات گفت: دوستان آسوده خاطر باشد ما برنده ی انتخابات هستیم.ما بررسی های میدانی داریم در بخش های مختلف در نقاط مختلف ما در ۱۵ درصد یعنی ۳۴هزار عقبیم که یکی از نقاطی که عقب هستیم. همین مارگون و لوداب و پاتاوه است. اما در ۱۵٠ هزار دیگر یعنی در حدودا هفتاد درصد آرا ما پیشتاز هستیم.

وی ادامه داد: نخبگان و جوانان با ماهستند. با توجه به عملکردهای گذشته آنان که مشکلات دارند و محدودیت دارند هم امروز در کنار ما هستند.ان شاءالله به همت شما و یاری خداوند سه اسفند جشن پیروزی می گیریم.
.
بهرامی افزود: یک نکته برای مارگون که هم لوداب و هم پاتاوه رادر بر می گیرد بحث شاخص هاست. مولفه ها وشاخص هایی که حق این بخش هاست به ناحق تعریف شده اند.شاخص های شما باید ضریب بالاتری داشته باشد. بخش های هستند که محرومیت ومشکلات شما را ندارند ولی ضریب بالاتری دارند.این ضرایب باید بین صفر و یک باشد و به جای هشت دهم یا نه دهم زیر نیم تعریف شده. آنهایی که کمتر از پنج دهم هستند بیشتر از پنج دهم تعریف شده اند.

بهرامی در مورد احقاق حقوق مردم این شهر و دیار گفت:چه کسی باید حق شما را بگیرد ؟ما این حق را می گیرم و حرفی نداریم اما در خدمت دوستان رقیب هستیم

وی ادامه داد: شاخص ها را باید بازبینی کنیم. مولفه های زیر شاخص ها واقعی نیستند. آیا بعضی از دوستان در جریان هستند یا اصلا می توانتد آنالیز کنند؟ باید شاخص ها را بفهمند و اول بعد براساس آن تحلیل واقعی بدهند. با اعداد و ارقام با مردم حرف بزنند

این استاد دانشگاه گفت: یاسوج را می خواهند با طرحی جدید به حاشیه ببرندجاده ی جنوب به شمال. آیا کسی هست دفاع کند؟آیا آیندگان هم این تخصص را دارند که دفاع کنند. ما این طرح را دور می زنیم. تا همه ی استان از این جاده بهره مند شوند

بهرامی در مورد مدیران استان گفت: ما دربحث مدیران با کسی تعارف نداریم و در خدمت شایستگانیم اگر امروز در بحث معیشت و اشتغال در وضعیت بحرانی هستیم علت نبودن شایستگان در جای خود است و ما در این زمینه با کسی تعارف نداریم. کسانی که مخالفند اما شایسته اند در راستای منافع و نیازهای مردم حتما حمایت می شوند.

وی ادامه داد: قرارنیست که نماینده حتما از یک قوم یا قبیله ای باشد بلکه نماینده، نماینده ی همه است و باید با تراز ملی انتخاب کنیم.اگر نشد مایه تحقیر و سرشگستگی ما خواهد شد.نماینده باید شایسته، متخصص، مجرب، مدبر و شجاع باشد.اگر متخصص قوی ای هم باشیم و همه شاخص ها را هم درست تجزیه و تحلیل کنیم و شاخص تعریف کنیم بدون شجاعت فایده ای ندارد.

در دور اول حضور من در بحث آریوبرزن رفتارها کاملا سیاسی بود .آنگاه که نامه بدستم رسید. من در تضاد بودم که منافع مردم را بخواهم یا آینده ی سیاسی را؟اما نامه را در کمد گذاشتم و اجازه ندادم هویت مردم له شود حتی اگر خودم خورد شوم. و نقطه ی ضعفی که می خواستند برای ما درست کنند نقطه ی قوت شد.

بهرامی در مورد انتخاب گفت: به کارنامه ها نگاه کنید و نمره بدهید و بعد برای آنکه خودتان ضرر نکنید درست انتخاب کنبد.

بهرامی با اشاره به برنامه در بحث ورزش گفت:در خصوص ورزش بخواهید یا نخواهید خودم به ورزش هر جا که باشم ورود می کنم. بعضی می گویند که شما طرفدار پیروزی هستید یا استقلال که من در جواب گفتم ما تیمی ساختیم که شاخ اینها را شکست حالا هم تیمی خواهیم ساخت که شاخ همه آنها را بشکنند.

این کاندیدای مجلس یازهم در پایان به طرفدارانش گفت: آسوده باشید، ما پیروز قطعی انتخاباتیم.

 

 

 

 

  • نویسنده : میر امید