دانشکده صنعت و معدن چرام تعطیل می شود؟
دانشکده صنعت و معدن چرام تعطیل می شود؟

  به گزارش خبرگزاری فریادجنوب کهگیلویه وبویراحمداز چرام، افراد حقیقی و برخی از افراد حقوقی در گفتگوهای خصوصی و گردهمایی های خانگی از تعطیلی دانشکده صنعت و معدن چرام سخن می گویند. از طرفی شنیده ها حاکی از آن است که در فضای مجازی چنین موردی باعث گفت و گوی اعضای گروه های شبکه های […]

 

به گزارش خبرگزاری فریادجنوب کهگیلویه وبویراحمداز چرام، افراد حقیقی و برخی از افراد حقوقی در گفتگوهای خصوصی و گردهمایی های خانگی از تعطیلی دانشکده صنعت و معدن چرام سخن می گویند.
از طرفی شنیده ها حاکی از آن است که در فضای مجازی چنین موردی باعث گفت و گوی اعضای گروه های شبکه های مجازی شده است که با کمی جستجو این مورد مشاهده می شود.
حال باید عنوان کرد در صورت تایید این گفتگو که بر اساس شنیده هاست، تعطیلی دانشکده صنعت و معدن چرام یک نوع بی احترامی و توهین به شهروندان چرامی است و از طرفی باعث عدم پیشرفت این شهرستان در حوزه های تحصیلی و آکادمیک شده و همچنین این شهرستان را از نظر توسعه به عقب سوق می دهد.
مسئولان شهرستان چرام می‌توانند با پیگیری این مورد چه درست باشد و چه اشتباه، چرام را از پسرفت توسعه باز دارند و با داشتن ۲ دانشگاه صنعت و معدن و همچنین پیام نور باعث جذب دانشجوی بیشتر و توسعه شهرستان چرام شوند.
همه مخاطبان چنین مطلبی را که بر اساس شنیده هاست، تایید یا تکذیب نمی کنند اما اگر این مورد صحت داشته باشد به یقین مردم شهر چرام این اقدامی را محکوم خواهند کرد.
فرماندار چرام در گفتگوبا  خبرنگاران گفت: درخصوص بیمارستان طی جلسه ای که در پایتخت داشتیم، در انتظار پیمانکار برای ورود به این پروژه هستیم و کارهای آن انجام شده است.
وی افزود:برای دانشکده صنعت و معدن ۲۲میلیارد ریال اعتبار دریافت شده است .
فتاحی اصل در ادامه گفت: این اعتبار از راه اعتبارات ملی جذب شده است و بدنبال جذب رشته های مختلف هستند.
این مسئول اظهار کرد:بحث واگذاری زمین این دانشکده مطرح هست که پس از اتمام این مهم،روند این دانشکده ادامه می یابد و مشکلی ندارد.
این مورد یکی از مواردی است که میان شهروندان چرامی مورد بحث و گفتگو قرار گرفته است و به ویژه جوانان این مطالب را مطالبه می‌کنند و خواهان نتیجه گیری این مهم هستند.
اکنون منتظریم مسئولان مشکلاتی که نماد توسعه شهرستان تلقی می شود را بار دیگر حل کنند تا هم مشکلات دانشجویان و هم مطالبه جوانان این دیار کاهش یابد.