دخالت عضو شورای شهر یاسوج در مناقصات برخی سازمان های شهرداری یاسوج
دخالت عضو شورای شهر یاسوج در مناقصات برخی سازمان های شهرداری یاسوج
در روز هایی که شهرداری و شورای شهر دوران ملتهبی را می گذراند خبری از جلسات شورای شهر به بیرون درز کرده که یکی از اعضای شورای شهر ، در روند برگزاری مناقصه ای  دخالتی هدفدار نموده است

فریاد جنوب؛منابع آگاه از دخالت  یکی از اعضای شورای شهر یاسوج در مناقصات برخی از سازمان های شهرداری خبر دادند.

 

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب در روز هایی که شهرداری و شورای شهر دوران ملتهبی را می گذراند خبری از جلسات شورای شهر به بیرون درز کرده که یکی از اعضای شورای شهر ، در روند برگزاری مناقصه ای  دخالتی هدفدار نموده است .

 

منابع آگاه خبر دادند این عضو شورا که با لابی گری  یکی از سازمان های شهرداری صورت جلسه ای امضا که دو شرکت رقیب را از دور خارج کنند تا نتوانند با انها رقابت کنند. این کار خلاف قانون برگزاری مناقصات تلقی می شود و تنها با اهداف خاصی این دخالت ها صورت می پذیرد

 

لازم به ذکر است .براساس برخی شنیده ها(،فریادجنوب آن را رد وتایید نمی کند)نظیرچنین اتفاقی نیز  در سال گذشته  افتاده  و از سوی شورا پیگیری نشده و گفته شاهدان این صورت مجلس به اصرار یکی ازاعضای شورا صورت گرفته  و بقیه اعضا تا کنون امضا نکرده اند.این قرارداد با ۱۸درصد بالای رقم اولیه و با سود نجومی واگذار شده که قابل پیگیری خواهد بود.

 

از این رو انتظار می رود هیأت رئیسه شورا و مسئولین شهرداری این موضوع را پیگیری کرده و نهاد های نظارتی نیز به این مسآله ورود کنند.

 

لذا این پایگاه خبری در راستای شفافیت موضوع آمادگی جوابیه شورای اسلامی شهر و انعکاس نتیجه پیگیری این موارد را دارد