درب باب مهدی المهدی به شهرستان لنده می آید
درب باب مهدی المهدی به شهرستان لنده می آید

به گزارش فریادجنوب،سیدمحمدطلا میری در نشست با خبرنگاران شهرستان لنده با قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران زبان گویای جامعه هستند که رسالت آگاهی‌بخشی به جامعه را برعهده دارند. مسئول ستاد عتبات‌عالیات شهرستان لنده گفت:یکی از مهم‌ترین اقدامات ستاد عتبات‌عالیات استان بحث ساخت درب «باب المهدی» برای حرم مطهر امام هادی (ع) و امام […]

به گزارش فریادجنوب،سیدمحمدطلا میری در نشست با خبرنگاران شهرستان لنده با قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران زبان گویای جامعه هستند که رسالت آگاهی‌بخشی به جامعه را برعهده دارند.

مسئول ستاد عتبات‌عالیات شهرستان لنده گفت:یکی از مهم‌ترین اقدامات ستاد عتبات‌عالیات استان بحث ساخت درب «باب المهدی» برای حرم مطهر امام هادی (ع) و امام حسن عسکری (ع) با مشارکت عموم مردم استان است که امسال این درب در شهرستان‌های مختلف گردانیده خواهد شد.

میری عنوان کرد:شهرستان لنده روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه رأس ساعت ۱۸ عصر با استقبال مردم از ورودی شهر تا مصلی نمازجمعه همراه با مراسمات عزاداری برگزار خواهد شد.

مسئول ستاد عتبات‌عالیات شهرستان لنده گفت: در خصوص موکب باب‌الحوئج شهرستان لنده نیز امسال نیز با مشارکت خیرین، گروه‌های جهادی و مردم فهیم شهرستان و همکاری و همراهی مسئولان شهرستانی و استانی آماده پذیرایی از زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در مرز شلمچه در ایام اربعین حسینی خواهیم بود.

وی افزود: همکاری و همراهی همه ادارات برای برپایی موکب باب‌الحوائج شهرستان لنده در مرز شلمچه به‌خصوص با عنایت ویژه استاندار و مجموعه مدیران کل و شرکت نفت گچساران باعث شد تا امسال برنامه‌های منسجم‌تری برای پذیرایی هرچه بهتر از زائرین در مرز شلمچه داشته باشیم.

 

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب