درخشنده پور:مسائل طایفه ای آزار دهنده است/الگوی سیاسی ام رهبر انقلاب است/هر چه استان می کشد از نیروهای پیر و فرسوده است
درخشنده پور:مسائل طایفه ای آزار دهنده است/الگوی سیاسی ام رهبر انقلاب است/هر چه استان می کشد از نیروهای پیر و فرسوده است

به گزارش فریاد جنوب از یاسوج، نستور درخشنده پور دانشجوی دکترای برنامه ریزی شهری دانشگاه تهران و مدیرعامل کنونی شهرک علوی بندرعباس سمت شهردار شهر گچساران را نیز در کارنامه خود دارد . درخشنده پور دارای سوابق تحصیلی مدرک لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی اصفهان،فوق لیسانس مهندسی عمران گرایش زلزله از دانشگاه علوم و تحقیفات […]

به گزارش فریاد جنوب از یاسوج، نستور درخشنده پور دانشجوی دکترای برنامه ریزی شهری دانشگاه تهران و مدیرعامل کنونی شهرک علوی بندرعباس سمت شهردار شهر گچساران را نیز در کارنامه خود دارد .

درخشنده پور دارای سوابق تحصیلی مدرک لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی اصفهان،فوق لیسانس مهندسی عمران گرایش زلزله از دانشگاه علوم و تحقیفات و در حال حاضر دانشجوی دکترای برنامه ریزی شهری و منطقه ای دانشگاه تهران است .
در خشنده پور در حاشیه نامنویسی در زمینه سوابق کاری خود گفت : معاونت اداره کل مسکن و شهرسازی در سال ۷۱-۷۰، شهردار گچساران ،رییس ستاد حوادث غیر متقربه استانداری ،
معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج،رییس سازمان مسکن و شهرسازی و مسئول بافت فرسوده مسکن و شهرسازی اصفهان- هم اکنون مدیر عامل شهر علویه هرمزگان در خدمت مردم عزیر هستم .
نستور درخشنده پور در پاسخ به این سوال که هدف شما از شرکت در انتخابات چیست عنوان کرد :آنچه که احساس می شود در شهرستان بویر احمد و دنا به طور کلی استان هم افزایی فکری بین شهرستانهای استان مقداری ضعیف است که باید رویکرد نماینده های ما یک رویکرد اقتصادی باشد ، ضمن اینکه همه اینها برمیگردد که ما در آینده به یک فرهنگ غنی در استان دسترسی پیدا کنیم .
وی ادامه داد : هدف ما در کل توسعه پایدار در استان است و توجه به معیشت مردم و عدالت اجتماعی درسطح استان عبور از مسائل قومی و طایفه ای که این موضوع آزار دهنده است درسطح شهرستان و همینطوراستفاده از مدیران جوان در استان که خیلی مورد توجه است .

شهردار سابق گچساران در ادامه در خصوص الگوی سیاسی خود اظهار داشت : الگوی سیاسی بنده اگر فرد خاصی باشد طبعیت از مقام معظم رهبری است.اعتقادم بر این است که ما اگر دنبال یک موفقیت صدردصدی هستیم در مساعل سیاسی باید از تمام فرامین رهبری و فرمایشات ارشادی امام جامعه طبعیت کنیم و لذا بنده فقط این خط و این محور را میشناسم . و بیشتر مشکلات ما بخاطر زاویه گرفتن مسئولین از فرمایشات و منویات رهبری است لذا هیچ گونه از دسته بندی های گروهی و خطی رو قبول ندارم مگه اینکه بیان در این راه قرار بگیرند.

وی ادامه داد : اشتغال در استان بسیار ضعیف است و آمار واقعی بیشتراز ان آماری است که ارائه دادندکه نشان می دهد در این خصوص مشکل داریم .

درخشنده پور اضافه کرد: در زمینه اشتغال مشکل داریم باید دنبال راه اندازی صنایع استان باشیم و استان را به یک قطب صنعتی تبدیل کنیم ، صنعت در خور استان باید تعریف شود .

مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی استان بیان کرد :بعضی از سرمایه گذاریها از توان بخش خصوصی خارج اند و باتوجه به شرایط محیطی که استان دارد هنوز راههای مناسب در استان وجود ندارد باید برخی از صنایع را دولت حمایت کند و بیشتر توجه کند.

وی در ادامه درباره توان خود گفت این موضوعات باعث شده است که بنده این توان را در خود ببینم بتوانم به مردم خدمت کنم لذا بر همین اساس پا به عرصه انتخابات گذاشتم.
نستور درخشنده پور خاطرنشان کرد: اعتقادم بر این است همیشه به جهت ذهن پویایی که مدیریت جوان ما دارد اثر گذاریش بسیار بیشتر است، استان ما یکی از منابع بسیار قوی که دارد و نقطه امید استان ما است نیروهای تحصیل کرده جوان بسیارمستعد و با ضریب هوشی بسیار بالاست و از این منبع نیروی انسانی باید ب خوبی استفاده کرد.

وی تصربح کرد :ضریب خطای نیروهای جوان مانسبت به مدیران پیر بسیار کمتر است و همچنین آسیبی که در این زمینه هاخواهیم دید از ندانم کاریها و راکد بودن نیروهای پیرو فرسوده است .