درخواست مردم روستای کتج از مسئولان /جاده ارتباطی روستای کتج برای پنجمین زیرسازی اش به باد رفت
درخواست مردم روستای کتج از مسئولان /جاده ارتباطی روستای کتج برای پنجمین زیرسازی اش به باد رفت

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،بنا به درخواست های مردمی روستای کتج در بخش مرکزی شهرستان لنده شاهد هر رفت پنجمن بار زیرسازی جاده این روستا هستیم که متاسفانه به واسطه برخی بی تدبیری ها در سنوات گذشته دوباره در حال تخریب است. حجت الله احمدی از ساکنین روستای کتج گفت: این جاده روستایی که […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،بنا به درخواست های مردمی روستای کتج در بخش مرکزی شهرستان لنده شاهد هر رفت پنجمن بار زیرسازی جاده این روستا هستیم که متاسفانه به واسطه برخی بی تدبیری ها در سنوات گذشته دوباره در حال تخریب است.

حجت الله احمدی از ساکنین روستای کتج گفت: این جاده روستایی که تنها 3کیلومتر طول دارد بیش از 17سال است که 4بار زیرسازی شده و به مرحله آسفالت که می رسد متاسفانه به حال خود رها می شود.
وی افزود: پس از سال ها چشم انتظاری 3ماهی است که این جاده برای پنجمین بار زیر سازی شده است و دوباره به حال خود رها شده است و در اولین بارندگی چند روز گذشته نیز در حال تخریب است.

احمدی تاکیدکرد: چرا باید برای 3کیلومتر راه روستایی بیش از5بار زیر سازی صورت گیرد و این جاده عملا هرگز رنگ آسفالت را به چشم نبیند و باز هم شاهد بی تدبیری در هدر رفت بیت المال باشیم.
وی با گلایه از مسولان و متولیان حوزه راهداری در شهرستان گفت: شاید در این سال ها بالای 100بار به مسولان در سطوح مختلف به خصوص راهداری مراجعه کردیم و هربار قول تضمینی برای آسفالت این 3کیلومتر را داده اند ولی بعد از زیر سازی به حال خود رها شده است.
احمدی گفت: آنچه انتظار مردم از مسولان است بحث تحقق وعده ها و جلوگیری از هدر رفت بیت المال با بی تدبیری ها است که متاسفانه سال ها است که ما شاهد این مسله هستیم.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب