درخواست کارگردان کهگیلویه‌ای از نماینده مردم در مجلس؛ عملگرایی شما در حوزه عمران ستودنی اما امروز وقت جهاد در جبهه سلامت است/در عرصه جنگ با کرونا وارد عمل شوید
درخواست کارگردان کهگیلویه‌ای از نماینده مردم در مجلس؛ عملگرایی شما در حوزه عمران ستودنی اما امروز وقت جهاد در جبهه سلامت است/در عرصه جنگ با کرونا وارد عمل شوید

به گزارش فریاد جنوب، سعید یکتا تهیه کننده و کارگردان فیلم داستانی«گاوگا» در یادداشتی با اشاره به شرایط فعلی جامعه و یکه تازی ویروس کرونا از نماینده مردم کهگیلویه در مجلس خواست در جبهه مقابله با این بیماری وارد عمل شود. در این مطلب آمده است: سردار عزیز، جناب عدل هاشمی پور، نماینده محترم مردم […]

به گزارش فریاد جنوب، سعید یکتا تهیه کننده و کارگردان فیلم داستانی«گاوگا» در یادداشتی با اشاره به شرایط فعلی جامعه و یکه تازی ویروس کرونا از نماینده مردم کهگیلویه در مجلس خواست در جبهه مقابله با این بیماری وارد عمل شود.

در این مطلب آمده است: سردار عزیز، جناب عدل هاشمی پور، نماینده محترم مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی؛ خدا قوت، خسته نباشی. حضرتعالی کارهای عام المنفعه زیادی برای کشور و بخصوص دیارت کهگیلویه بزرگ انجام داده ای و هم اکنون هم پروژه های عام المنفعه زیادی در دست ساخت و اجرا داری.

این عملگرایی و همه کارهای شما برای عمران و آبادی حوزه انتخابیه از جمله توجه به زیر ساخت ها و بهسازی و توسعه راه‌های ارتباطی برای برون رفت از بن بست، شایسته و بی نهایت قابل تقدیر است، ولی این جاده ها و پروژه ها برا کدام انسانهاست؟ انسانهایی ک معلوم نیست تا چند ماه آینده، از دست کرونا جان سلام به در ببرند؟!
الان موقع آسفالت کردن دهن کروناست ک اگر نشود، جان عزیزانمان را یکی پس از دیگری خواهد گرفت.

حداقل برای جوابیه حرفهایی که به وفور میشنویم از عدم حضور حضرتعالی و دیگر نمایندگان استان در عرصه جنگ با کرونا وارد عمل شوید و با قدرت و توان و تیم خَیرت باز هم مثل همیشه، جهاد در راه خدا را شروع کن.

مسافرین و میهمانان نوروزی برای حوزه انتخابیه ات ویروس کرونا سوغات می آورند، پیدا کردن و مهیا کردن ضروریات نیازهای بهداشتی ضد کرونایی برای مردم دیارت در چشم شیر جنگل رفته است. امکانات و تجهیزات پزشکی کفاف نمیکند، پزشکان و پرستاران و دست اندر کاران تیم بهداشت حوزه انتخابیه ات دنبال یاری هستند تا دیارشان را یاری کند.

این مردم همیشه قدردان شما و زحمت های شما خواهند بود و هرگز شما و زحمت های شما را فراموش نخواهند کرد.

باز هم دلهای کوچک ما، نیازمند دل بزرگی چون شماست. منتظر حرکت جهادی دیگری از شما نماینده محترم خواهیم بود برای کمک سلامتی دیارت. ان شاء الله.

 

به گزارش فریاد جنوب، سعید یکتا دانش آموخته بازیگری در تهران بازیگری در سریال «مثل هیچکس» ب کارگردانی حسن برزیده سال ۸۷

بازیگری در فیلم سینمایی «مزارشریف» ب کارگردانی حسن برزیده سال۹۳

تهیه کنندگی و کارگردانی فیلم نیمه بلند «گاوگا» سال ۹۲

کارگردانی فیلم کوتاه «چند لحظه تامل» سال ۹۳

دستیار کارگردان تله فیلم «برادران سرزمین من» به کارگردانی هادی محقق سال را در کارنامه هنری خود دارد.