نشست صمیمی هیئت جوانان شهر پاتاوه عصر امروز 3آذر99در سالن جلسات دفتر امام جمعه برگزار گردید .

دیدار هیئت جوانان شهر پاتاوه با امام جمعه بخش

در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب،

به گزارش روابط عمومی نهادنماز جمعه شهرپاتاوه ،عصرامروزدوشنبه (3آذرماه99)در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، نشست صمیمی از سلسه نشست های هفتگی امام جمعه بخش با جوانان در سالن جلسات دفتر امام جمعه برگزار گردید .
در این جلسه جوانان که از اقشار مختلف و بدون هیچگونه محدودیتی حضور داشتند به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند و با امام جمعه در فضایی صمیمی و دوستانه گفت و گو کردند.

همچنین بعض از جوانان به موضوع بیکاری واشتغال جوانان گریزی زدند واز نحوه استخدام ها در ادارات ونهادها گلایه مند وخواستار پیگیری امام جمعه در این زمینه شدند.

در ادامه  حجت الاسلام  سیادت امام جمعه منطقه با تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسکری ع و تبریک هفته مقدس بسیج از جوانان بعنوان نیروی  کارآمد منطقه یادکردند وگفت: پیامبر عظیم الشان اسلام ص در کارها از جوانان  مشورت می جستند وجوانان را مشاور خود میدانستند ومقام معظم رهبری مدظله العالی در این زمینه  تاکید بر امر حضور جوانان در صحنه تاکید دارند.

امام جمعه بابیان اینکه جوانان مومن ومتدین وانقلابی هیچ گاه نباید نا امید از درگاه  حضرت حق شوندافزود: جوانان با تلاش و توکل به ذات اقدس باریتعالی وانرژی واستعداد های خدادادی میتوانند برمشکلات فائق آیند.

درپایان  امام جمعه از حس مطالبه گری و پیگر جوانان شهر پاتاوه ابراز خوشحالی نمودند وقول هرگونه کمک وهمکاری را در جهت رفع مشکلات جوانان بخش ابراز داشتند.

  • منبع خبر : روابط عمومی نهاد نمازجمعه پاتاوه