درنخستین روز از هفته دولت صورت گرفت :دیدار استاندار وجمعی از مسئولین با خانواده شهد
درنخستین روز از هفته دولت صورت گرفت :دیدار استاندار وجمعی از مسئولین با خانواده شهد

در نخستین روز از هفته دولت استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه مدیر کل بنیاد شهید استان وجمعی دیگر از مسئولین استان باخانواده های شهدا دیدار وگفتگو کردند. به گزارش فریاد جنوب ؛ علی محمد احمدی صداقت، ساده زیستی و احساس مسئولیت برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم و محرومان جامعه را از ویژگی […]

در نخستین روز از هفته دولت استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه مدیر کل بنیاد شهید استان وجمعی دیگر از مسئولین استان باخانواده های شهدا دیدار وگفتگو کردند.

به گزارش فریاد جنوب ؛ علی محمد احمدی صداقت، ساده زیستی و احساس مسئولیت برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم و محرومان جامعه را از ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنر دانست.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: شهید رجایی و باهنر به دلیل الگوی رفتاری ، دینداری و روحیه انقلابی خود مورد هدف دشمنان و منافقان قرار گرفتند.
وی ابراز داشت: این دو شهید قربانی جریان ها و نگاه های غلط از دین شدند و جان خود را برای انقلاب و اسلام فدا کردند.
احمدی با بیان اینکه دولت با وجود مشکلات متعدد به ویژه در حوزه مسایل اقتصادی و معیشتی سعی کرده خدمات رسانی به مردم را به بهترین نحو ممکن انجام دهد، افزود: مدیران باید با تلاش مضاعف و بیان دستاوردها و اقدام های انجام گرفته مردم را به آینده، نظام و انقلاب امیدوارتر کنند. .