شرکت مخابرات ایران در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران رتبه نخست و نشان طلایی را در بخش فعالیت های روابط عمومی و رتبه دوم را در بخش مسوولیتهای اجتماعی کسب کرد . به گزارش فریاد جنوب ،محمدرضا بید خام مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، طی گفتگویی با این پایگاه […]
شرکت مخابرات ایران در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران رتبه نخست و نشان طلایی را در بخش فعالیت های روابط عمومی و رتبه دوم را در بخش مسوولیتهای اجتماعی کسب کرد .
به گزارش فریاد جنوب ،محمدرضا بید خام مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، طی گفتگویی با این پایگاه خبری در خصوص دریافت رتبه نخست ونشان طلایی دربخش فعالیت های روابط عمومی ورتبه دوم دربخش مسئولیت های اجتمای توسط شرکت مخابرات ایران افزود؛
درچهارمین جشنواره تبلیغات ایران با شعار خلاقیت، اثربخشی تبلیغات، حق انتخاب مشتری ،از بین ۳۵۰ آثار و فعالیتهای تبلیغاتی سازمان ها که به بوته داوری گذاشته شد، ۴۵ اثربرگزیده شد.
بر اساس این گزارش ، برترین آثار تبلیغاتی کشور در حوزه هایی مانند برنامه های یکپارچه و جامع تبلیغاتی ، بخش ویژه ، تبلیغات چاپی و معماری تبلیغاتی ، مطالعات و تحقیقات مرتبط با تبلیغات ، طراحی برند و برندینگ ، تبلیغات دیجیتال ، فعالیت های ترویجی روابط عمومی ، تبلیغات دیداری و شنیداری ، تبلیغات محیطی ، تبلیغات مستقیم و حمایتی و ترویج فروش ، مسولیت اجتماعی ، شبکه های اجتماعی و…مورد بررسی قرار گرفت و بخش های برگزیده در هر حوزه انتخاب و معرفی شدند .
در این جشنواره، بخشی ویژه به “تبلیغات کالای ایرانی” اختصاص دارد و برترین آثار تبلیغاتی کشور طی یک سال اخیر بر اساس نظام ارزیابی علمی، انتخاب، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
همچنین دو کارگاه آموزشی تحت عنوان تولید محتوای پیامهای تبلیغاتی، تبلیغات دیجیتال و هوشمند نیز در حاشیه این جشنوارهتشکیل شد .
محمدر ضا بید خام در اخر خاطرنشان کردند، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره تبلیغات ایران روز چهار شنبه، ۱۲ دی ماه جاری در مرکز همایشهای صدا و سیما با حضور مسئولان، اساتید، صاحبنظران و فعالان حوزه تبلیغات و روابطعمومی، بازاریابی و فروش برندها برگزار شد