در بهزیستی دنا چه خبر است؟لزوم ورودوپاسخگویی مدیرسازمان
در بهزیستی دنا چه خبر است؟لزوم ورودوپاسخگویی مدیرسازمان
واقعیت موضوع این است که این نیروها با هدف راه‌اندازی اورژانس اجتماعی بخش پاتاوه در شهرستان دنا قرار است جذب شوند؛ که پارسال طی یک آزمون صوری که سوالات توسط الف .. از کارکنان سازمان بهزیستی و «ه  س» از معاونان این اداره طرح شدند و با هماهنگی آقای «ع  ر» نیروی .....سازمان، آقای «ا ب» و آقای « ا ا» مشاور و رئیس ……. سازمان بهزیستی به همراه …….معاون ….. سازمان بهزیستی و با هماهنگی شخص آقای، افراد فوق‌الذکر با مشورت حساب شده، سال گذشته یک آزمون صوری درون‌سازمانی، بصورت غیرقانونی برگزار کردند و سوالاتی که خودشان با هماهنگی طرح کردند در اختیار این ۸ نفر پذیرفته شده قرار دادند

این پایگاه خبری بخش یا تمامی ازآن را رد وتایید نمی کند،همه مخاطبین ،خاصه سازمان بهزیستی استان وافرادی که به نوعی اسمی از آنها آمده است ،می توانند با ارسال مطلب وجوابیه آی آن را رد یا تایید کنند

فریاد جنوب ؛طی تماس عده‌ای از شرکت‌کنندگان معترض به آزمون جذب نیرو توسط اداره بهزیستی شهرستان دنا(پاتاوه) بایکی ازسایت های محلی ، مدعی شدندکه در آزمون برگزار شده توسط اداره مذکور برای جذب نیرو، ابهامات و سوالاتی وجود دارد که برای روشن شدن واقعیت ماجرا، نیاز است تا اداره کل   بهزیستی استان  شفاف‌سازی نمایند.
در نامه جمعی از شرکت‌کنندگان در آزمون جذب نیرو توسط اداره بهزیستی شهرستان دنا که برای یکی از نهادهای نظارتی ارسال شده است  که  مجموعه بهزیستی، نه مطابق قانون بلکه مطابق میل خود و برای رسیدن به مقاصد سیاسی و انتخاباتی، در برگزاری آزمون مرتکب تخلف شدند.
آزمون مربوط به جذب نیرو برای اورژانس اجتماعی بخش پاتاوه در شهرستان دنا بود.
خواهشمند است که چاره‌ای اندیشیده شود و هرطور شده جلوی این تخلفات در بهزیستی گرفته شود، زیرا اینان مجموعه‌ای هماهنگ می‌باشند که دل را به دریا می‌زنند و هر کاری را دوست دارند، انجام می‌دهند.
واقعیت موضوع این است که این نیروها با هدف راه‌اندازی اورژانس اجتماعی بخش پاتاوه در شهرستان دنا قرار است جذب شوند؛ که پارسال طی یک آزمون صوری که سوالات توسط الف .. از کارکنان سازمان بهزیستی و «ه  س» از معاونان این اداره طرح شدند و با هماهنگی آقای «ع  ر» نیروی …..سازمان، آقای «ا ب» و آقای « ا ا» مشاور و رئیس ……. سازمان بهزیستی به همراه …….معاون ….. سازمان بهزیستی و با هماهنگی شخص آقای، افراد فوق‌الذکر با مشورت حساب شده، سال گذشته یک آزمون صوری درون‌سازمانی، بصورت غیرقانونی برگزار کردند و سوالاتی که خودشان با هماهنگی طرح کردند در اختیار این ۸ نفر پذیرفته شده قرار دادند.
از میان ۳ نفر از پذیرفته‌شدگان، ۲ نفر از پذیرفته‌شدگان با فامیلی …….، خواهرزاده‌ها(فرزندان خواهر) و یک نفر با فامیلی ….. که فرزند خاله آقای…….رئیس …. سازمان بهزیستی می‌باشند. یک نفر از پذیرفته‌شدگان با فامیلی ……، فرزند خواهر (خواهرزاده) ………….مسئول …… سازمان می‌باشد.
یک نفر فرزند خواهر (خواهرزاده) …… رئیس وقت …….. دنا و رئیس فعلی بهزیستی …….. می‌باشد. یک نفر از پذیرفته‌شدگان نیز فامیل درجه یک آقای ……..مشاور و رئیس …….. سازمان بهزیستی است. یک نفر هم از بستگان نزدیک …….. معاون …… سازمان و دو نفر دیگر هم با معرفی ……. و آقای ……. معاون …..که خودشان کلید و پاسخ سوالات را در اختیار داشتند و در نهایت بصورت یک آزمون صوری قصد داشتند که این نیروهای وابسته به خود را با پارتی‌بازی(رانت و رابطه) و بر محور یک آزمون صوری، وارد بدنه سازمان بهزیستی نمایند.
اما پارسال بعد از اعلام قبولی بستگان مدیران یا متولیان برگزاری آزمون، سایر شرکت‌کنندگان در آزمون به شدت معترض شدند و به سازمان بهزیستی کشور، سازمان بازرسی، اداره اطلاعات و …شکایت و اعتراض کردند و در نهایت با ورود دستگاه‌های نظارتی، جلوی جذب و شروع بکار این نیروها پارسال گرفته شد و با جذب این افراد مخالفت شد.
حال امسال دوباره همین گروه با هماهنگی قصد دارند همان نیروهای قبلی و بستگان خود را جهت راه‌اندازی اورژانس اجتماعی بهزیستی بخش پاتاوه معرفی نمایند و به شدت هم هماهنگ هستند و همدیگر را حمایت می‌کنند و حساب شده جهت دفاع از خود، توجیهات خاصی ارائه می‌دهند.
می‌طلبد رسانه‌ها و دستگاه‌های نظارتی ورود نمایند و مانع رفتار و عملکرد ناعادلانه این اقشار خطرناک در سیستم اداری گردند تا حقی از کسی تضییع نگردد.‌
نکته مهم اینکه حتی یک نفر از این نیروها ساکن و مقیم پاتاوه نیستند و قصد دارند حق بچه‌های بخش پاتاوه را نادیده گیرند و نیروهای وابسته و موردنظر خود را با پارتی‌بازی و خلاف بکار گیرند.
ازطرفی، طبق کدام قانون نیروهای در راس بهزیستی متشکل از بازرسی، حراست و معاون امور اجتماعی، خودشان درون سازمانی سوال طرح نمایند و پاسخ سوالات را در اختیار اقوام درجه یک خود قرار دهند؟
چطور در این آزمون فقط بستگان درجه یک مسئولین بهزیستی قبول شدند؟
آیا نمی‌بایست خارج از مجموعه بهزیستی و با حضور ناظران دیگر سازمان‌ها ازجمله نماینده استانداری و … تصحیح سوالات صورت می‌گرفت؟
اگر فرایند این آزمون بصورت قانونی طی شد، پس چرا پارسال این اورژانس راه‌اندازی نشد و با اعتراض سایر شرکت‌کنندگان جلوی جذب نیروها گرفته شد؟!
چطور در این وضعیت بحرانی بخاطر ویروس منحوس کرونا  قصد دارند بصورت غیرقانونی این نیروها که پارسال  از جذب آنها جلوگیری شد،‌ مجدد قصد دارند آنها را جذب نمایند؟