در دومین نشست شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مطرح شد هدایت‌خواه: با آمار و ارقام نمی‌توان کام مردم را شیرین کرد
در دومین نشست شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مطرح شد هدایت‌خواه: با آمار و ارقام نمی‌توان کام مردم را شیرین کرد

مسوول آستان قدس رضوی گفت: با آمار و ارقام نمی‌توان کام مردم را شیرین کرد بلکه باید خدمات رسانی ویژه‌ای به مردم با در نظر گرفتن توسعه اقتصادی و رفع مشکلات مردم اجرایی شود فریاد جنوب ستار هدایت‌خواه صبح دیروز دو م مرداد 97 در دومین نشست شورای سیاست گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی […]

فریاد جنوب
ستار هدایت‌خواه صبح دیروز دو م مرداد 97 در دومین نشست شورای سیاست گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: علی رغم تاکیدها که باید نقش مردم در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پررنگ شود با توجه به صحبت‌های صورت گرفته در این جلسه می‌بینیم که نقش مردم کمرنگ است و همان وجه دولتی پررنگ است.
مسوول نمایندگی آستان قدس رضوی با بیان اینکه باید وجه مردمی همانند خود انقلاب که مردمی بود در جشن پیروزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پررنگ شود.
وی به اهمیت فضای مجازی و رسانه‌ها در تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: فضای مجازی و رسانه‌ها بسیار نقش مهمی دارند در کارگروه رسانه ها بیشتر بر روی صدا و سیمای استان تاکید شده است و بخش مردمی آن یعنی رسانه های غیردولتی دیده نشده است و من نمی‌خواهم مقایسه کنم اما الان خیلی از رسانه های مجازی و فضای مجازی دارای جایگاه خوبی بین مردم هستند. بالاخره اذهان عمومی درگیر فضای مجازی است و باید ظرفیت‌های مردمی را در تمام حوزه شناسایی کنیم و از آنان در تبیین اهداف انقلاب اسلامی بهره ببریم.
هدایت‌‌خواه با بیان اینکه دشمنان ما روی ناکارآمدی نظام سرمایه گذاری کرده اند، افزود: با در بیان نوع آمار، نوع بیان و قالب‌های بیان دقت های لازم صورت گرفت تا بتوانیم در پاسخ به شبهاتی که در مقابل کارآمدی نظام مطرح می‌شود، پاسخ‌های مناسبی هم داده شود.
وی تشکیل کارگروهی از افراد نخبه در تمام حوزه‌ها که بیشترین ارتباط با مردم را دارند، ضروری دانست و گفت: آموزشی‌های لازم را به این افراد بدهیم تا در مواقع مختلف از دستاوردها و کارآمدی نظام دفاع کنند.
مسوول نمایندگی آستان قدس رضوی گفت: دشمن تلاش می‌کند که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی کام مردم را تلخ کنند  و ما نمی‌توانیم با آمار و ارقام کام آنان را شیرین کنیم بلکه با خدمات رسانی ویژه به مردم با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و  رفاهی این کار صورت می‌گیرد.
هدایت‌خواه افزود: نمی‌شود آمار و ارقام داد، اما از آن طرف مردم گرفتار مشکلات باشند، این درد را دوا نمی کند.// ایسنا//