پاتاوه گذرگاه تاریخ وپیشانی استان هست ومحل گذر وتردد چندین استان مهم کشور هست

دیدار امام جمعه پاتاوه با مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه وبویراحمد
امام جمعه پاتاوه به همراه هیئتی متشکل ازمسئولین شهرپاتاوه،بخشدار، رئیس شورای اسلامی بخش، و مسئول ستاد اقامه نماز بخش و… با مدیر کل امور شهری استانداری دیدار کردند.
در این دیدار که درمحل ساختمان دفترامورشهری استانداری ک وب برگزارشد،شهامت مدیر کل امور شهری استان ضمن خوش آمد گویی از امام جمعه و هیئت همراه ، خدمت به مردم را از توفیقات الهی بیان کرد وابراز امیدواری کرد:
امیدوارم بتوانیم با تلاش روز افزون مشکلات شهر نوپای پاتاوه را در حدتوان وقانونی از طریق مصوبات و منابع ملی پیگیری واجرایی نماییم.
در ادامه حجت الاسلام سیادت امام جمعه از حسن توجه وهمکاری مدیر کل امور شهری نسبت به بزرگترین بخش استان کهگیلویه وبویراحمد تشکر نمود وابراز داشت:
به فرموده امام عزیز(رض) کسانی که سمت و مسئولیتی در نظام دارند باید خود را خادم ملت بدانند،همه ی ما خدمتگزار مردم هستیم ومسئولین باید در کنار مردم ونسبت به رفع مشکلات مردم اقدام نمایند تا مردم از برکات انقلاب ونظام بهره مند شوند.
علی قائمی بخشدار پاتاوه هم در این دیداربا بیان اینکه به بیان مشکلات شهر وبخش بزرگ پاتاوه اشاره و خواستار توجه و رسیدگی مسئولان به این منطقه شد.

  • منبع خبر : روابط عمومی نهاد نمازجمعه پاتاوه