در دیدار نادر منتظریان و حجت الاسلام والمسلمین رجایی  در سی سخت چه گذشت؟
در دیدار نادر منتظریان و حجت الاسلام والمسلمین رجایی  در سی سخت چه گذشت؟
منتظریان نقش روحانیون در ترویج مسائل فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی را برجسته خواندند و افزودند روحانیون با تریبون هایی که در اختیار دارند می توانند باعث اتحاد و انسجام هر چه بیشتر مردم و بویژه جوانان شوند و اظهار داشتند جایگاه های ما باید وحدت آفرین باشند و محبت، تقوا و رعایت احکام الهی و عدالت اجتماعی و شایسته سالاری را ترویج نمایند و مردم را به صفا و همدلی دعوت کنند.

در این نشست که در فضایی صمیمانه و با حضور جمعی از روحانیون و طلاب شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون انجام شد طرفین در خصوص مشکلات حوزه های فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی در سطوح ملی و استانی و مشکلات روز جامعه بحث و تبادل نظر کردند.

فریادجنوب :حجت الاسلام و المسلمین رجایی، مسئول طرح هجرت شهرستان دنا و از طلاب برجسته فرهنگی استان، مهم ترین راهبرد دشمنان را ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه دانستند و افزودند دشمنان قصد دارند با بزرگ نمایی مشکلات، مردم و بویژه جوانان و نوجوانان را از انقلاب اسلامی دلسرد کنند بنابراین وظیفه ما تبیین حقایق و روشنگری است. وی اضافه کردند ما همواره باید در مسیر انقلاب و رهبری حرکت کنیم و بیانات رهبری را فصل الخطاب بدانیم.

در ادامه منتظریان نقش روحانیون در ترویج مسائل فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی را برجسته خواندند و افزودند روحانیون با تریبون هایی که در اختیار دارند می توانند باعث اتحاد و انسجام هر چه بیشتر مردم و بویژه جوانان شوند و اظهار داشتند جایگاه های ما باید وحدت آفرین باشند و محبت، تقوا و رعایت احکام الهی و عدالت اجتماعی و شایسته سالاری را ترویج نمایند و مردم را به صفا و همدلی دعوت کنند.

منتظریان اضافه کردند اگر مسائل فرهنگی را ترویج نماییم و راهکارهای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد، بزهکاری و… را مطرح کنیم می‌توانیم در مسیر رفع آن‌ها حرکت کنیم؛ زیرا دولت‌ها به تنهایی نمی‌توانند از عهده آن برآیند و باید همه دلسوزان پای کار بیابند که نقش طلاب برای جذب این همراهی حائز اهمیت و محوری است.
منتظریان مردم را شایسته بهترین خدمات دانستند و افزودند: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند زیرا با وجود سختی های فراوان اما به انقلاب و نظام وفادار مانده اند.