در عیال وارترین اداره شهرستان بویراحمد چه میگذرد؟
در عیال وارترین اداره شهرستان بویراحمد چه میگذرد؟
تخصص گرایی و شایسته سالاری در این نظام آموزشی نه تنها جایگاهی ندارد، بلکه با تصمیمات نادرست  سبب شده تا ضربه مهلکی بر پیکر نیمه جان آموزش و پرورش وارد شود.

یکی از مخاطبین فریادجنوب ‌ دکتر مسعود شهبازی از فرهنگیان  ومدرسین  خوشنام رشته حقوق  دانشگاههای شهرستان بویراحمد ، یادداشتی در اختیار این پایگاه خبری قرار داده که  عیناً منتشر می شود لذا فریادجنوب  آن را رد و تایید نمی کند و مخاطبین می توانند با ارسال یادداشت آن نقد  کنند

تخصص گرایی و شایسته سالاری در این نظام آموزشی نه تنها جایگاهی ندارد، بلکه با تصمیمات نادرست  سبب شده تا ضربه مهلکی بر پیکر نیمه جان آموزش و پرورش وارد شود.

به راستی که تصمیمات غیر مسئولانه  در این اداره به اوج خود رسیده و کافیست بجای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری ، ارتباط خوبی  داشته باشید.دستگاهی که مسئول آموزش و تربیت است با حجم عظیمی از مشکلات سیستمی  روبرو می باشد..

دستگاهی که از لحاظ مدیریت اداری و سازماندهی نیرو، دارای نارضایتی هایی می باشد چطور می‌تواند فلسفه تعلیم و تربیت را در اولویت قرار دهد ؟
و اما چند سوال از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد:
۱ .این همه نقل و انتقال نیرو   به اداره شهرستان بویراحمد بر اساس چه معیاری می باشد؟ اگر کمبود نیرو دارید چرا به محض اینکه نیرو به شهرستان بویراحمد منتقل شد به مقطع دیگر انتقال داده می‌شوند؟
۲.اگر در یک مقطع به نیرو نیاز دارید چرا در همان مقطع نیرو آزاد می کنید؟بعد چرا نقل و انتقال از یک مقطع به مقطع دیگر مختص به عده ای از جریان فکری خاص می باشد؟
۳. آیا فکر نمی‌کنید نقل و انتقال فله‌ای از نقاط معلوم  به شهرستان بویراحمد به فارغ التحصیلان جویای کار بومی ضربه وارد میسازد؟ مگر غیر از این است که ظرفیت مورد نیاز در آزمون استخدامی محدود می شود و شاید هم سهمیه استخدامی شهرستان بویراحمد به صفر برسد!!
۴.ایا بهتر نیست به جای پمپاژ بی حساب و کتاب نیرو، به شهرستان بویراحمد، با اعلام نیاز به وزارت اموزش و پرورش این فرصت را به جوانان تحصیل کرده و نخبه بومی قراردهید تا از مجرای قانونی و از طریق آزمون استخدامی وارد آموزش و پرورش شوند؟؟
۵.آیا به این موضوع دقت کرده‌اید که آمار قابل توجهی از مدیران و معاونان مدارس از یک طیف خاص می باشد؟
۶. مگر قرار نبود وحدت و همدلی بین مجموعه برقرار باشد چرا یک طیف و جریان خاصی ارجحیت دارد؟ چرا در این سازمان متولی تعلیم و تربیت ،به جای وحدت، تفرقه و وحشت بین فرهنگیان ایجاد کرده اید؟

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار