در مراسمی از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی با موضوع« نماز » شهرستان دنا تقدیر شد.
در مراسمی از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی با موضوع« نماز » شهرستان دنا تقدیر شد.

از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی نماز تجلیل شد در مراسمی از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی با موضوع« نماز » شهرستان دنا در سی سخت تقدیر شد. به گزارش روابط عمومی نهاد امامت جمعه بخش پاتاوه ؛در این مراسم که با حضورمدیرستاد اقامه نماز استان  ائمه جمعه شهر سی سخت وپاتاوه،رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان، فرماندار دنا، جمعی از […]

از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی نماز تجلیل شد

در مراسمی از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی با موضوع« نماز » شهرستان دنا در سی سخت تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی نهاد امامت جمعه بخش پاتاوه ؛در این مراسم که با حضورمدیرستاد اقامه نماز استان  ائمه جمعه شهر سی سخت وپاتاوه،رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان، فرماندار دنا، جمعی از مسئولین فرهنگی شهرستان ودانش آموزان برگزارشد،حجت الاسلام والمسلمین سیادت امام جمعه بخش پاتاوه سخنران این مراسم گفت:

به همت اصحاب فرهنگ و همراهی و همکاری امام جمعه و مسئولان ادارات و نهاد‌های فرهنگی شهرستان و جمعی از دانش آموزان این برنامه برگزار شد تا بتوانیم ترویج معنویت در جامعه را گسترش دهیم.

امام جمعه پاتاوه به اهمیت کتاب وکتابخوانی از منظر قرآن ونماز در اسلام اشاره وعنوان کرد: قرآن و روایات، کتاب و کتابخوانی را وسیله ای برای حفظ و سازماندهی و انتقال ذخایر فرهنگی و علمی به نسل های آینده دانسته بر تاثیرات معنوی و اخروی مطالعه و به میراث گذاشتن دانش برای آیندگان اشارات فراوان می کند. در قرآن و اسلام، کتاب و کتابخوانی از جایگاهی بس عظیم برخوردار است.

حجت الاسلام سیادت نماز را مایه آرامش قلب وروح بیان کرد وافزود: نماز در همه ی ادیان بوده است،  نماز، قرآن خواندن، عبادت پروردگار، توسل و…  همه اینها از آن دسته حالات و اعمالی هستند که روح انسان را جلا می‌دهد، قلب را آرام ساخته و دلشوره‌ها و سیاهی‌ها را نابود می‌کند،اجرای برنامه دقیق ومنظم نماز ، روح نظم را در انسان پرورش می دهد و در نتیجه دیگر اعمال انسان نیز در سایه نظم همواره با موفقیت و کامیابی همراه است.

امام جمعه پاتاوه حسن ختام سخنان خود را با ذکر حدیثی از ،امام صادق (ع) اشاره وگفت:

((نخستین عمل بندگان که در قیامت حساب می شود ، نماز است ، اگر قبول افتد ، سایر اعمال نیز قبول می شود و اگر پذیرفنه نشود دیگر اعمال نیز پذیرفته نخواهد شد.))

درپایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل بعمل آمد.

  • نویسنده : امیدعلی بهمن یار