در نامه سرگشاده به استاندار پیرامون انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان دنا؛ شما مسئول سلامت انتخابات هستید
در نامه سرگشاده به استاندار پیرامون انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان دنا؛ شما مسئول سلامت انتخابات هستید

به گزارش فریاد جنوب محمد علیاری در نامه ای خطاب به استاندار پیرامون انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان دنا آورده است؛ بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر حسین کلانتری استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد با سلام و احترام عطف به حساسیت ویژه ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و ایضا اقرار جنابعالی مبنی بر […]

به گزارش فریاد جنوب محمد علیاری در نامه ای خطاب به استاندار پیرامون انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان دنا آورده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر حسین کلانتری

استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد
با سلام و احترام

عطف به حساسیت ویژه ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و ایضا اقرار جنابعالی مبنی بر برگزاری انتخابات به قیمت جان تان، برای تنویر افکار عمومی ، عدول جنابعالی از وعده ی خویش و هم چنین انتصابات شائبه برانگیز و نگران کننده ی حضرتعالی را متذکر می شویم .

جناب استاندار شما در حالی که باید هیئت اجرایی انتخابات را از کسانی انتخاب می کردید که مواضعی کاملا بیطرفانه داشته باشند اما در کمال تعجب با کج گذاشتن خشت اول و در کمال کج سلیقگی ای که امیدواریم عامدانه نباشد ، افرادی نزدیک به تنها دو تن از کاندیداهای انتخابات پیش روی را در این هیئت بسیار مهم گمارده اید که حقیقتا جای تعجب دارد .
این که شما در اولین قدم های انتخابات ، خلاف رویه ی وعده داده شده ی خویش عمل کرده اید نگران کننده است و سایه ی یاس را بر انتخاباتی که در درجه اول و حتی پیش تر از مشارکت باشکوه مردم باید با سلامت کامل برگزار شود ، گسترانده است .
مستحضر باشید که باخبر شده ایم معتمدین و ترکیب هئیت اجرایی انتخابات در شهرستان دنا که دست برقضا حوزه ای بسیار مهم و تاثیرگذار است ، آش بسیار شوری ست از طرفداران و حامیان دو تن از کاندیداهای احتمالی و یا شاید حتمی انتخابات پیش روی .
پس متذکر می شویم قبل از آنکه افکار عمومی نگرانی و یاس شان فزونی یابد در جهت اصلاح اشتباه و اطمینان بخشی به مردم اقدام فرمائید.
مضافا آنکه تجربه ی تلخ انتخابات مجلس دهم به مثابه ی آتشی زیر خاکستر می تواند هر آینه شعله های غیر قابل کنترلی از یک فاجعه را بدنبال داشته باشد .
امیدوارم هشدار دلسوازنه ی این حقیر را مورد عنایت جدی قرار دهید .
بدیهی است که شرایط کنونی کشور و نیاز به مشارکت حداکثری در انتخاباتی سالم و عاری از شائبه می تواند برگ زرینی در کارنامه ی دست اندرکاران برگذاری انتخابات باشد.
توفیق جنابعالی و همه ی همکاران را از خداوند رحمان مسئلت می داریم .
شامگاه جمعه پانزدهم آذر ماه یکهزار و سیصد و نود و هشت

  • نویسنده : محمد علیاری