در هفته دولت سال ۹۸سهم کهگیلویه ۳۴پروژه بود+جزئیات
در هفته دولت سال ۹۸سهم کهگیلویه ۳۴پروژه بود+جزئیات

  استاندار کهگیلویه وبویراحمد روز جمعه با بیان اینکه از این تعداد ۳۰ پروژه عمرانی و چهار طرح اقتصادی است گفت: اعتبار هزینه شده برای پروژه های عمرانی ۳۲۰ و اقتصادی ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است. پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir حسین کلانتری مهمترین پروژه‌های عمرانی را شامل گازرسانی به ۲۶ روستای بخش قلعه […]

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد روز جمعه با بیان اینکه از این تعداد ۳۰ پروژه عمرانی و چهار طرح اقتصادی است گفت: اعتبار هزینه شده برای پروژه های عمرانی ۳۲۰ و اقتصادی ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است.

پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir

حسین کلانتری مهمترین پروژه‌های عمرانی را شامل گازرسانی به ۲۶ روستای بخش قلعه رئیسی،کلنگ زنی باند اضطراری دهدشت، اصلاح و کاهش تلفات شهری و روستایی، اجرای طرح هادی روستایی، افتتاح سالن ورزشی و چمن مصنوعی روستای چنگلوا و آسفالت معابر شهری دهدشت اعلام کرد.

وی بیان کرد: پروژه‌های اقتصادی شامل ۲ طرح پرورش شترمرغ ۳۰۰ قطعه ای، یک طرح پرورش بلدرچین و بهره برداری آبیاری نوین زمین‌های کشاورزی است.

کلانتری با اشاره به محرومیت شهرستان کهگیلویه بزرگ افزود: طرح های عمرانی خوبی در زمینه های مختلف در شهرستانهای کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شد.

شهرستان کهگیلویه با بیش از ۱۳۱ هزار نفر جمعیت دارای چهار شهر، چهار بخش و ۱۰ دهستان است.