در همایش همدلی ایل خواجه و نرمابی مطرح شد؛ اخلاق اسلامی حلقه مفقوده در جریانات سیاسی است/برخی عزت را در تعویض پست‌ها می دانند کاری به غارت مارون ندارند/بلایی که موحد بر سر اصلاح طلبان آورد فراموش نشدنی است
در همایش همدلی ایل خواجه و نرمابی مطرح شد؛ اخلاق اسلامی حلقه مفقوده در جریانات سیاسی است/برخی عزت را در تعویض پست‌ها می دانند کاری به غارت مارون ندارند/بلایی که موحد بر سر اصلاح طلبان آورد فراموش نشدنی است

به گزارش فریاد جنوب، جشن انقلاب و همایش همدلی ایل خواجه و نرمابی با سردار هاشمی پور امروز برگزار شد. هاشمی پور در این همایش ضمن بزرگداشت دهه فجر اظهار داشت: امام راحل اسلام امریکایی و واپسگرا را کنار زد و اسلام ناب را جایگزین کرد .امام روحیه فداکاری و ایثار در ملت ایران بوجود […]

به گزارش فریاد جنوب، جشن انقلاب و همایش همدلی ایل خواجه و نرمابی با سردار هاشمی پور امروز برگزار شد.

هاشمی پور در این همایش ضمن بزرگداشت دهه فجر اظهار داشت: امام راحل اسلام امریکایی و واپسگرا را کنار زد و اسلام ناب را جایگزین کرد .امام روحیه فداکاری و ایثار در ملت ایران بوجود اورد  و بصیرت افزایی را در کشور ترویج داد.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: مردم در همه صحنه های انقلاب جلوتر از مسئولین بودند و حمایت کردند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم  باید بدون منت و بدور از  خودبینی باشد روحیه خدمتگزاری خالصانه رزمندگان در دوران دفاع مقدس را یادآور شد و افزود: متاسفانه اخلاق اسلامی و اخلاق سیاسی حلقه مفقوده در جریانات سیاسی شده است.

هاشمی پور با بیان اینکه باید از فرصت ها برای خدمت به مردم استفاده کنیم گفت: اگر توسعه نصیب ما نمی شود از خودمان است نظام اسلامی را مقصر نکنیم.

کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم ادامه داد: از زمانی که به عنوان منتخب مردم شروع بکار کردم هر پروژه ای آغاز کردم به من شلیک کردند و تخریب کردند.

وی افزود: چهار سال پیش یک نخبه سیاسی به من تبریک نگفت شکایتم هم کردند گفتند تقلب کرد!

هاشمی پور با بیان اینکه سنگ اندازان و تخریب گران چهار سال است زندگی را بر مردم تلخ کردند، گفت: مردم بصیرند اجازه دهید تصمیم بگیرند.

وی خطاب به رقیب انتخاباتی اضافه کرد: برای طرح های بزرگی که شروع کردم از نیروگاه سیکل ترکیبی تا سد سرپری تا پتروشیمی جاده طسوج جاده جایزان به لیکک و ….خودم می دانم چکار کردم چطور تخصیص گرفتم و خودم باید تکمیل کنم.توان پیگیری پروژه ها را نداری.

سردار هاشمی پور با تشریح بخشی از عملکرد خود و رایزنی برای سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی تصریح کرد: رئس مجلس، فرمانده کل سپاه وزیر نفت و بسیاری از مقامات را به شهرستان اوردم تا کار پروژه ها از نزدیک بررسی شود.

هاشمی پور در واکنش به بکار بردن واژه عزت در شعارهای تبلیغاتی کاندیدای رقیب گفت: عزت را در تعویض ابدارچی، دهیار و فلان مسیول میدانی و کاری به مارون به غارت رفته نداری بعد هم شعار بازگشت عزت به کهگیلویه سر می دهی!

وی ادامه داد: اجازه بده بقیه حرفها در سینه ام بماند اگر می خواهی نگویم رقابت سالک داشته باش.کن رقابت سالم

هاشمی پور در خصوص تبلیغات علنی انتخابات از سوی کاندیداها گفت: من تا برج سه نماینده مردم هستم و باید در بین مردم حضور داشته باشم تو که الان مشروعیت نداری چرا علنا تبلیغ می کنی؟

 

همچنین قبل از  سخنرانی سردار هاشمی پور یکی از هواداران وی در سخنانی با معرفی خود به عنوان یک اصلاح طلب گفت: یادمان نمی رود در سالهای گذشته  فرمانداری را چکار کردند تا منطقیان و لاهوتی را رد صلاحیت کردند.

درخشنده افزود: حاج عدل هاشمی پور اصولگرای اصلاح طلب و اصلاح طلب اصولگرا هستند.

ما اصلاح طلبی ها می دانیم چه کسی چه ها بر سر ما اورد چه کسی چند روز پیش رفت تهران تا دهبانی را رد صلاحیت کند.

وی ادامه داد: که چی؟ که دیوار شکسته هزار ساله ای را بنام بویراحمد و حوزه ثلاث رقم بزنی! اما کور خواندی حوزه ثلاث و بویراحمد یکی است ما خون و گوشت و استخوانیم هزاران وصلت داریم دیگر تمام شد ان ماجراها

این اصلاح طلب گفت: کجای کاری برادر من !چرا دروغ می بافی تو میدانی برنده انتخابات یازدهم چه کسی است امدی تا تقاص بگیری اما نمی توانی.طوایف را می خواهی جدا کنی برادر را در مقابل برادر می خوانی !