دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه‌ساز و خرده‌فروش مواد مخدر در گچساران
دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه‌ساز و خرده‌فروش مواد مخدر در گچساران
فرمانده انتظامي گچساران از دستگيري يک نفر سارق ساختمان‌هاي نيمه ساز، ۳ نفرخرده فروش مواد مخدر و يک نفر مالخر در اين شهرستان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب :سرهنگ سید محمد موسوی، فرمانده انتظامی گچساران اظهار کرد: در پی دریافت خبرهایی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستورکار مامورین انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ ضمن هماهنگی با مرجع قضایی، با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند موفق به دستگیری ۱ یک نفر سارق شدند.                     

موسوی بیان کرد: مامورین کلانتری ۱۲ در زمان گشت زنی سارق را درحین سرقت شناسایی و دستگیر و در بازرسی از منزل سارق مذکور ۴ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی گچساران با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه به تعداد ۳ فقره سرقت و فروش اموال به یک نفر مالخر اعتراف و با تلاش ماموران یک نفر مالخر نیز دستگیر و خودروی وانت پیکان ایشان توقیف و به پارکینگ انتقال یافت.            

سرهنگ موسوی تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۲ همچنین در یک عملیات ۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر را به همراه ۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر دستگیر و پرونده ای در این زمینه تشکیل، سارقین و خرده فروشان مواد مخدر به مرجع محترم قضایی معرفی و با قرار مناسب راهی زندان شدند.          

وی از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : سلطانی نژاد
  • منبع خبر : آخرین خبر