دستگیری عامل مزاحمت برای یک خانم در کهگیلویه و بویراحمد
دستگیری عامل مزاحمت برای یک خانم در کهگیلویه و بویراحمد
رئيس پليس فتاي کهگيلويه و بويراحمد از شناسايي و دستگيري خانمي که اقدام به تهديد، توهين و مزاحمت براي همکار خود در شبکه اجتماعي واتساپ مي کرد، خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب سرهنگ روح الله شهبازی‌پور، رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی ناشناس در فضای مجازی برای وی و خانواده اش با انتشار پیام‌های توهین آمیز ایجاد مزاحمت کرده، رسیدگی به این پرونده به شکل ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در ابتدا در خصوص موضوع پرونده از شاکیه تحقیق به عمل آمد و ایشان اظهار داشت که فردی ناشناس با شماره‌های مختلف در شبکه اجتماعی واتساپ با انتساب افترا و انتشار مطالب کذب باعث هتک حیثیت برای وی شده و این امر موجب نگرانی شاکیه شده و از پلیس تقاضای رسیدگی را داشت.

شهبازی پور تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی در فضای مجازی، متهمه که همکار شاکیه بود، شناسایی و دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد: برابر قانون هر گونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد.

وی گفت: رعایت اخلاق در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی یکی از ضروریات است که کاربران باید به آن پایبند باشند.

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد افزود: عدم رعایت اخلاق در این فضا باعث هرج و مرج و ناهنجاری‌های فراوان می‌شود که این ناهنجاری‌ها حتی می‌تواند در روابط حقیقی افراد در فضای واقعی تأثیرگذار باشد.

شهبازی پور در پایان از شهروندان خواست هشدارهای پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی با پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش دهند.

  • نویسنده : سلطانی نژاد
  • منبع خبر : آخرین خبر