دستگیری ۳۷ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی چرام
دستگیری ۳۷ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی چرام
فرمانده نيروي انتظامي کهگيلويه و بويراحمد گفت: ۳۷ نفر از افرادي که درحادثه چرام دخيل بودند، شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب:نگین تاجی، رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در نشست هم اندیشی قضایی و انتظامی با تاکید بر این که از نیروی انتظامی حمایت می‌کنیم و هر جا که نیاز باشد در کنار نیروی پلیس هستیم اظهار کرد: خوشبختانه تعامل و همدلی خوبی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در استان وجود دارد و همین امر عرصه را برای جولان مجرمان در استان ناامن کرده است.

وی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به اهداف باید نقشه راه وجود داشته باشد، گفت: شناخت قوانین درحوزه جرم و برخورد با مجرم از وظایف اصلی قضات است.

نگین تاجی اضافه کرد: در زمینه اجرای مجازات‌ها و برخورد با مجرمین جز استان‌های برتر کشور هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به اینکه امنیت استان کاملا مطلوب است، گفت: از لحاظ شاخص‌های امنیتی جز استان‌های برتر هستیم و در برخی موارد شایعات فضای مجازی و قضاوت‌های عجولانه امنیت و اذهان مردم را مخدوش می‌کند.

وی اضافه کرد: ۳۷ نفر از افرادی که درحادثه چرام دخیل بودند دستگیر و با این افراد برخورد قاطع می‌شود.

سردار مصطفایی اشاره‌ای به انتخابات پیش رو داشت و گفت: با توجه به شرایط خاص استان و انتخابات شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس باید از قبل تعامل و هماهنگی لازم با دستگاه قضا داشته باشیم تا از منفعت طلبی افراد در بحث انتخابات جلوگیری شود و این موضوعات باعث ناامنی درسطح استان نشود.