به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری سه سا‌رق داخل خودرو با اعتراف به ۱۴ فقره سرقت خبر داد. سرهنگ سید محمد موسوی دراین گفت و گو بیان کرد؛ مأموران انتظامی این شهرستان در پی وصول سرقتهای متعدد در حوزه شهرستان و مراجعه مالباختگان ، و ارائه مرجوعه قضائی در […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری سه سا‌رق داخل خودرو با اعتراف به ۱۴ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ سید محمد موسوی دراین گفت و گو بیان کرد؛ مأموران انتظامی این شهرستان در پی وصول سرقتهای متعدد در حوزه شهرستان و مراجعه مالباختگان ، و ارائه مرجوعه قضائی در خصوص سرقت باطری خودرو و با توجه به حساسیت موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت که موفق به دستگیری ۳ نفر سارق داخل خودرو با هویت معلوم و اعتراف به ۱۴ فقره سرقت شدند.
سرهنگ سید محمد موسوی تصریح کرد:متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشته که شکات شناسایی و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرتجع قضایی قرار گرفتند.
این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست:ضمن توجه به هشدارهای انتظامی و نصب دزدگیر بر خودرو ،عدم پارک نمودن خودرو در نقاط خلوت یاریگر پلیس باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.