دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن در یاسوج
دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن در یاسوج
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منازل و اماکن خصوصی و دولتی با ۵۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از یاسوج، سرهنگ بهمن گرجیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان بویراحمد، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان بویراحمد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی دقیق محل سرقت‌ها و انجام اقدامات تخصصی ۲ سارق حرفه‌ای در ارتباط با سرقت‌های به‌وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیات‌هایی غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان در یکی از مسافرخانه‌های سطح شهر یاسوج دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: متهمان با مشاهده مدارک و مستندات پلیس به ۵۷ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی و اماکن دولتی در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف و مقادیری اموال مسروقه از آنان کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌های مسروقه کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد با اشاره به این که متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند، از شهروندان خواست: با رعایت نکات ایمنی در خصوص نگهداری اموال و دارایی‌های خود، منازل را به دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های ضد سرقت تجهیز کنند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی