دستگیری سارقان موتورسیکلت در کهگیلویه
دستگیری سارقان موتورسیکلت در کهگیلویه
فـــریاد جنوب | فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از شناسایی و دستگیری ۳ نفر سارق موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سرهنگ محمد موسوی در این باره اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در ایام نوروز در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ سوق این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه، افزود: ماموران در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی و با انجام اقدامات پلیسی گسترده ۳ نفر سارق موتورسیکلت را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

موسوی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف و ماموران در بازرسی از مخفیگاه آنان ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و موتورسیکلت ها نیز به پارکینگ منتقل شدند به شهروندان توصیه کرد وسایل نقلیه خود را به سیستم های پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ و پلیس اطلاع دهید.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب