دستگیری سارق با ۳۶ فقره سرقت در یاسوج
دستگیری سارق با ۳۶ فقره سرقت در یاسوج
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری یک سارق حرفه ای مغازه و منزل با اعتراف به ۳۶ فقره سرقت و کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه در یاسوج خبر داد

به گزارش فریادجنوب به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “کیقباد مصطفایی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه و منازل در سطح شهر موضوع با هماهنگی قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از بررسی مغازه و منازل سرقت شده و همچنین دوربین های مدار بسته در محل های وقوع سرقت یک سارق حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد:متهم در بازجویی های اولیه به ۳۶ فقره سرقت مغازه و منازل در سطح شهر یاسوج اعتراف و مقادیر زیادی اموال مسروقه از جمله لوازم خانگی و آشپزخانه،تجهیزات پزشکی،البسه و پوشاک،کفش و موادخوراکی و… کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که کارشناسان ارزش اموال مسروقه کشف شده را ۶۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، از شهروندان خواست؛ به هشدارهای پلیسی توجه کرده و از نگهداری وجه نقد و اشیاء با ارزش در منزل خودداری کنند و با نصب دوربین و دزدگیر های مطمئن ایمنی منازل خود را افزایش دهند.

  • نویسنده : ندانعمتی