دستگیری کلاهبردار سایت دیوار در یاسوج
دستگیری کلاهبردار سایت دیوار در یاسوج
رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان از دستگیری یک نفر کلاهبردار که با ترفند های مختلف از جمله خیر بودن اقدام به فریب و کلاهبرداری از کاربران سایت دیوار می کرد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  فریاد جنوب و به نقل از پایگاه پلیس؛ سرهنگ “سعید بالش زر” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره کلاهبرداری از سال گذشته تاکنون توسط فردی تحت عنوان خیر و تخلیه حساب های بانکی و برداشت وجه از حساب کاربران سایت دیوار در کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های همجوار، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی مستندات ارائه شده توسط شاکیان و حساب‌های مختلف بانکی توانستند ردپای کلاهبردار حرفه‌ای تحت تعقیب و فراری را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی قضائی و تعامل اطلاعات سپاه استان و اقدامات فنی و تخصصی، متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر شد و جهت بازجویی به پلیس آگاهی استان دلالت داده شد.

بالش زر تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه به چندین فقره کلاهبرداری از حسابهای بانکی افراد در استان کهگیلویه و بویراحمد و چندین استان دیگر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، از شهروندان خواست: به هیچ وجه کارت بانکی و مشخصات حساب خود را در اختیار افراد قرار نداده و در صورت مشاهده گردش حساب غیر متعارف در حساب خود، آن را به پلیس گزارش دهند.

  • نویسنده : پریماه مجاهدپور