دشمن هر روز دنبال فتنه جدید است/رسالت مهم فرهنگیان در همراهی حاکمیت اسلامی
دشمن هر روز دنبال فتنه جدید است/رسالت مهم فرهنگیان در همراهی حاکمیت اسلامی

به گزارش فریاد جنوب، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امروز در دیدار مدیر و معاونان آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به مسؤولیت سنگین نهاد آموزش و پرورش در جامعه اظهار داشت: انتظار می‌رود مسؤولان جدید عملکرد بهتر از گذشته داشته باشند توقع هم همین است کسانی که جدید وارد می‌شوند با برنامه جدید و گام‌های […]

به گزارش فریاد جنوب،

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امروز در دیدار مدیر و معاونان آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به مسؤولیت سنگین نهاد آموزش و پرورش در جامعه اظهار داشت: انتظار می‌رود مسؤولان جدید عملکرد بهتر از گذشته داشته باشند توقع هم همین است کسانی که جدید وارد می‌شوند با برنامه جدید و گام‌های استوارتر تحول ایجاد کند.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: آموزش و پرورش یکی از نهادهای مهم کشور و زیربنای همه حوزه‌ها است زیرا مهمترین سرمایه و ذخیره ارزشی کشور یعنی ینروی انسانی محصول این نهاد است.

حسینی بیان کرد: اگر سهل انگاری شود این نیروی عظیم انسانی که پایه همه پیشرفت‌های کشور است از دست می‌رود اما اگر هم در عرصه آموزش و هم پرورش خوب کار شود آینده درخشانی خواهیم داشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه گفت: باید متناسب با زمان بلکه جلوتر از آن برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به رویکرد فضای مجازی بیان کرد: دشمن تلاش دارد عقاید دینی و مذهبی جوانان و نوجوانان را از بین ببرد بنابراین متناسب با نیاز دانش آموزان باید در حوزه پرورشی کار شود.

حسینی گفت: دانش آموزان امروز نیاز به پرورش علمی، سیاسی،فناوری و فرهنگی دارند و گاه شبهاتی برای آنها ایجاد می‌شود که باید رفع شود.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه دشمن با راه انداختن جنگ روانی از هر مشکلی فتنه می‌سازد وظیفه فرهنگیان در این برهه را حساس خواند و گفت: در شرایط فعلی که اقتصاد ما مشکل دارد و همین دست مایه تحرکات جدید دشمن است باید هوشیار باشند و به حاکمیت نظام کمک کنند.

در این نشست مدیر آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: آماگی داریم در کنار امام جمعه به رشد فرهنگ و مباحث فرهنگی کمک کنیم.

علی پورک‌پور گفت: از رهنمودهای امام جمعه در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بهره خواهیم گرفت.

همچنین رجبعلی حقانی در این دیدار ارتباط آموزش و پرورش با حوزه علمیه را خوب توصیف کرد و گفت: از ظرفیت روحانیت در مدارس به خوبی استفاده می‌شود.

معاون پرورش آموزش و پرورش کهگیلویه بیان کرد: نشست‌های گفتمان دینی در مدارس شهرستان از سایر نقاط استان پر رنگ‌تر است.

وی از برگزاری جشن‌های عبادت و بندگی با شرکت 600 دانش‌آموز دختر و پسر، اعزام 50 روحانی مبلغ در محرم و صفر به مدارس،استقرار روحانیون در مدارس شبانه‌روزی و استفاده از روحانیون در اعزام کاروان‌های راهیان نور به نمونه‌هایی از عملکرد این اداره نام برد.