دعوت استاندار کهگیلویه وبویراحمدی از حضور حداکثری هم استانی هاجهت شرکت در راهپیمایی روزقدس
دعوت استاندار کهگیلویه وبویراحمدی از حضور حداکثری هم استانی هاجهت شرکت در راهپیمایی روزقدس
از مردم شجاع، آگاه و تاریخ ساز استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می کنم تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، تنفر خویش را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ابراز داشته و وحدت مسلمانان در مسیر تحقق آرمان قدس شریف را در برابر جهانیان به نمایش گذارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی، مردم آگاه و تاریخ ساز استان کهگیلویه و بویراحمد را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش  فریادجنوب وبه نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، متن پیام سید علی احمد زاده بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
روز جهانی قدس یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) ، روز ابراز انزجار و تنفر از توطئه های استکباری و روز تجلی همبستگی و همدلی همه مسلمانان جهان است.

بنابراین ، قیام سراسری ملل اسلامی و یگانگی جهانی مسلمانان در روز جهانی قدس می تواند مانند سالهای پیشین، غده سرطانی و جهانخوران را در رسیدن به آرزوهای پوشالی خود مایوس گذارد.

قطعا مردم سرافراز و انقلابی کهگیلویه و بویراحمد در روز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ با حضور سراسری در راهپیمایی روز جهانی قدس، همراه با تمام ملت های دنیا بیزاری خود را از رژیم کودک کش اظهار داشته و با اعلام حمایت از ایستادگی ملت مظلوم فلسطین اعلام میدارند که تداوم مقاومت در فلسطین، قدس را آزاد خواهد کرد.

همچنین ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استانی های عزیز در رمضان المبارک، از مردم شجاع، آگاه و تاریخ ساز استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می کنم تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، تنفر خویش را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ابراز داشته و وحدت مسلمانان در مسیر تحقق آرمان قدس شریف را در برابر جهانیان به نمایش گذارند.

سیدعلی احمدزاده
استاندار کهگیلویه و بویراحمد