دعوت رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه برای حضور پرشور مردم شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
دعوت رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه برای حضور پرشور مردم شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
فـــریاد جنوب | رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه در آستانه چهل و چهارمین سالگرد جشن بزرگ انقلاب، از مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان کهگیلویه جهت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش فریاد جنوب از دهدشت، در آستانه فرا رسیدن راهپیمایی ۲۲ بهمن و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان کهگیلویه بویژه هنرمندان، هنردوستان دعوت کرد امسال نیز همچون گذشته با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی بار دیگر چهره واقعی اسلام و همبستگی ایرانیان را به رخ جهانیان بکشند.

در متن پیام ” ســـــید زاهد کشــاورز “ آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«والفجر والیال عشر»
بدون شک راهپیمایی ۲۲ بهمن جلوه‌ای از ایمان، وحدت و اقتدار ملت ایران در حمایت از نهضت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و ارزشهای اسلام است.

ملت همیشه در صحنه ایران، یوم الله بیست و دوم بهمن ماه، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را نقطه عطف حیات‌بخش در تاریخ این مرز و بوم و نمایش وحدت و همبستگی ملی می‌دانند، ایامی که  یادآور آرمان های ارزشمندی همچون عزت‌ و غیرت‌ملی، وحدت و انسجام ملی، اعتماد به نفس، استقلال سیاسی و اقتصادی و فرهنگی است.

اینک در طلیعه خورشید چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، این انقلاب جهت ادامه راه خود به وحدت، یکپارچگی، شور ملی و حماسی و همدلی نیاز دارد و راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصت ارزشمندی جهت حفظ وحدت کلمه است.

مردم با حضور گسترده خود در این راهپیمایی در راستای مشارکت اجتماعی، سیاسی و دینی، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می‌زنند تا جهانیان متوجه عظمت و اقتدار این ملت و انقلاب شوند.

اینجانب به نوبه خود ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن از مردم شریف، ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان کهگیلویه دعوت می کنم تا با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باری دیگر با آرمان های شهدای انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق نموده و هم صدا با سراسر کشور این اتحاد ملی را به نمایش بگذارند.

سید زاهد کشاورز
رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب