دل نوشته ای  سرشار ازجنس درد   یکی از پذیرفته شدگان آزمون شرکتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
دل نوشته ای  سرشار ازجنس درد   یکی از پذیرفته شدگان آزمون شرکتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

آزمون شرکتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بعد از دوبار برگزاری و یک بار انجام مصاحبه و اعلام نتایج توسط دانشگاه باز هم متوقف شد تا از پذیرفته شدگان خواسته شود که در روزهای تعیین شده جهت تکمیل پرونده مراجعه نکنند. یکی از پذیرفته شدگان آزمون شرکتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، از سازمان های نظارتی […]

آزمون شرکتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بعد از دوبار برگزاری و یک بار انجام مصاحبه و اعلام نتایج توسط دانشگاه باز هم متوقف شد تا از پذیرفته شدگان خواسته شود که در روزهای تعیین شده جهت تکمیل پرونده مراجعه نکنند.

یکی از پذیرفته شدگان آزمون شرکتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، از سازمان های نظارتی خواسته است که نسبت به مسائل پیش آمده در آزمون های استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج واکنش نشان دهند.
((این مطلب دل نوشته ی یکی از پذیرفته شده گان آزمون علوم پزشکی است و سایت در رد یا تایید آن نظری ندارد،مخاطبین یا دانشگاه علوم پزشگی مختارند در رد یا تاییدآن مطلب بزند واین سایت آمادگی دارد نقدهای ارسالی رامنتشر نماید))
به گزارش فریاد جنوب ، این جوان که مدعی است در آزمون شرکتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شرکت کرده است، خود را از رها شدن از چنگال بیکاری ناامید می بیند.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

سلام و عرض ادب محضر خادمان برحق امام زمان عجل الله ، ضمن تبریک عید قربان عید بندگی چند کلامی را محضر ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عرض می کنم:
جوانی تحصیل کرده ، فقیر و بدون داشتن سفارش کننده هستم.
در آزمون پیمانی بهمن ماه ۱۳۹۶ دانشگاه چندین نفر با هزار امید و آرزو ثبت‌نام کردند ، منتظر اعلام نتایج اولیه بودند که از رسانه‌های استانی متنی را خواندم به این مضمون : آقای م – م پذیرفته شده آزمون پیمانی بهمن ماه ۱۳۹۶ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که از قبل در این پست به عنوان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مشغول به خدمت می‌باشد و در اردیبهشت ۹۷ بدون اعلام نتایج از طرف سازمان سنجش به عنوان قبولی آزمون پیمانی و پذیرفته شده در این در دانشگاه کار می کند.
تخلف از این واضح تر که هنوز نتایج آزمون اعلام نشود ولی شخصی به عنوان روابط عمومی در یکی از شهرستان های استان از طریق آزمونی که نتیجه آن اعلام نشده ردیف بگیرد و چند روز بعد از آن با صورتجلسه ای انتقال دائم به مرکز استان بگیرد و بشود مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؟ در صورتی که سایر شرکت کنندگان هنوز منتظر اعلام نتایج باشند.
البته این اتفاق در روز روشن و جلوی چشم نهادهای بازرسی و نظارتی استان نباید اتفاق می افتاد که افتاد.
علیرغم آن و با داشتن بارقه‌های امید و آرزو در آزمون شرکتی دانشگاه ثبت نام کردم و پس از تلاش و اعلام نتایج اولیه اسم خود را دربین دعوت‌شدگان به مصاحبه دیدم تاریخ مصاحبه مشخص شد و با تمام مطالعه‌ای که داشتم و تمام داشته هایم به محل مصاحبه آمدم.
در سالن انجام مصاحبه آزمون شرکتی مسئولان یکی یکی به سخنرانی پرداختند که با حرف های آنها امید به قبولی در ذهن من و همه کسانی که پارتی نداشتند بیشتر شد چون شخص مسئول برگزاری آزمون شرکتی را با صحبت هایی که داشت مدیری سالم و راستگو دیدم و تیم مصاحبه کننده را نیز غیر بومی و بی طرف.
کد مصاحبه ام را در دست گرفتم و وارد اتاق مصاحبه آزمون شرکتی شدم .
سوالات شروع شد. شنیده بودم در مصاحبه ها از احکام می پرسند و آداب زندگی ولی این بار چون دیگر فرصتی برای رد شدن نداشتم خودم را از هر نظر آماده کردم مصاحبه کننده پرسید هم از احکام هم از آداب و زندگی هم اصول کار هم وظایف کاری و …. من هم یکی یکی جواب دادم.
مصاحبه کننده با جدیت کامل فقط سوال می پرسید و من جواب می‌دادم.
پس از اتمام مصاحبه در آزمون شرکتی رضایت را در صورت مصاحبه کننده دیدم و با هزار امید و آرزو محل برگزاری مصاحبه را ترک کردم و منتظر اعلام نتایج ماندم.
اسامی اولیه معرفی شده حکایت از قبولی من در این آزمون شرکتی می داد تا اینکه از طریق سایت دانشگاه متوجه شدم ریاست دانشگاه اعلام کردند تا زمان بررسی کامل اعتراضات هیچکس دعوت به گزینش نخواهد شد.
با دیدن عکس معترضین در اتاق ریاست محترم دانشگاه و تجمع این افراد در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج فهمیدم چه کسانی معترض هستند.
حال چند خواسته از رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دارم:

۱) جناب آقای دکتر ایلامی اجازه ندهید حق ما فقیران و کسانی که پارتی آنها فقط خداست پایمال شود.
۲) نمره آزمون کتبی که مشخص است نمره مصاحبه هم که مصاحبه کننده ها غیر بومی بودند مشخص، حال جای اعتراض کجاست ؟هر چند که بررسی اعتراضات خوب است اما در بررسی ها خدا را نظر بگیرید.
۳) نگاهی به لیست پذیرفته شدگان بیاندازید که مشخص است بیشتر افراد فقیر و بدون پارتی جزء لیست پذیرفته شدگان هستند. حق امثال ما بی کسان و فقیران است که تلاش کردیم و زحمت کشیدم تا قبول شویم نکند خدای ناکرده حق ما را پایمال و به کسانی که پارتی دارند بدهند؟ مواظب باشید.
۴) چرا بازرسی و نهادهای نظارتی ورود نمی‌کنند به اینگونه بی عدالتی ها؟؟؟ البته این مورد را نشنیده بگیرید چون اگر می‌خواستند ورود کنند جلوی بکارگیری های قبلی را می گرفتند و برخورد می کردند. شاید هم برخورد کرده باشند و ما نمی دانیم و نشنیدیم. اما بنظرم اگر چنین برخوردی بود رسانه ها می نوشتند که چند نفر که به صورت غیر قانونی به کار گرفته شده بودند اخراج شدند.
۵) آزمون شرکتی است شما که تا حالا تعدادی را بدون آزمون در مراکز مختلف دانشگاه مشغول به کار کرده اید به طوری که امام جمعه باشت هم از تریبون مقدس نماز جمعه اعتراض کرد، قانون را در نظر بگیرید تا امثال من فقیر و بی کس از این کابوس های فقر و بیکاری رهایی پیدا کنیم .
۶) مجددا با التماس خواهش میکنم ، نهادهای نظارتی استانی از شما تقاضا می‌کنم به بکارگیری نیرو در این دانشگاه ورود پیدا کنید و جلوی اینگونه کارها را بگیرید. اجازه ندهید این آزمون که پذیرفته گان آن بی کسان و فقیران بودند که قبول شده اند باطل شود./صدای دنا