دوئل مدیر شهرستانی واستانی بابرکناری دیگری به پایان رسید+گزینه جدید
دوئل مدیر شهرستانی واستانی بابرکناری دیگری به پایان رسید+گزینه جدید

  جدال پورالحسینی رئیس آموزش و پرورش گچساران و حاج زارع پور مدیرکل آموزش پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد که از سال گذشته از حالت پنهان کم کم با اقدامات رئیس در گچساران رنگ و روی آشکار بخود گرفته بود سرانجام با برکناری پور الحسینی به پایان رسید. به گزارش فریادجنوب  ؛ ظهیر الدین پورالحسینی که […]

 

جدال پورالحسینی رئیس آموزش و پرورش گچساران و حاج زارع پور مدیرکل آموزش پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد که از سال گذشته از حالت پنهان کم کم با اقدامات رئیس در گچساران رنگ و روی آشکار بخود گرفته بود سرانجام با برکناری پور الحسینی به پایان رسید.
به گزارش فریادجنوب  ؛ ظهیر الدین پورالحسینی که ریاست آموزش و پرورش گچساران را برعهده داشت با حکمی از این سمت برکنار گردید.
براساس این گزارش محمدشهبازی بعنوان سرپرست آموزش وپرورش گچساران منصوب گردید.
گفتنی است مراسم تودیع و معارفه عصر روز سه شنبه ۱۵ آبان ماه ساعت ده صبح در باشگاه فرهنگیان اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران برگزار می گردد.
به گزارش راک نیوز ؛ شهبازی پیش از این معاونت آموزش ابتدایی را برعهده داشت و براساس شنیده های خبرنگار راک نیوز وی از نیروهای بسیار نزدیک به غلامرضاتاجگردون نماینده مردم گچساران وباشت درمجلس شورای اسلامی می باشد