سه نفر دیگر به نامزد های تایید صلاحیت شده کهگیلویه و بویراحمد اضافه شدند
سه نفر دیگر به نامزد های تایید صلاحیت شده کهگیلویه و بویراحمد اضافه شدند
لیست نهایی تأیید صلاحیت شدگان 24 بهمن ماه 98 از سوی شورای نگهبان اعلام می‌شود.

فریاد جنوب؛ در فضای مجازی خبرهای مبنی بر رد و یا تایید صلاحیت نامزدها مطرح می‌شود که جمالی این صحبت‌ها را شایعه دانست و گفت: لیست‌ها را وزارت کشور به تدریج ارسال می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام گرفته و تماس‌هایی که ما با ستاد مرکزی انتخابات کشور داشتیم، وزارت کشور به تدریج لیست استان‌ها را ارسال می‌کند و لیست استان کهگیلویه و بویراحمد، فارس و برخی استان‌های دیگر هنوز ارسال نشده است.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا به دلیل رد صلاحیت برخی از چهره‌های شاخص استان وزارت کشور از ارائه لیست خودداری می‌کند، اظهار کرد: همچنین چیزی صحت ندارد و شایعات همیشه هست، نظرها پیرامون تأیید صلاحیت‌ها مثبت است.

دقایقی پیش (12 بهمن) یک منبع مطلع به فریاد جنوب، گفت: تنها شکرالله امامی و جمشید صفری نامزد های انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا و همچنین هومان عسگری در حوزه گچساران و باشت به لیست تایید صلاحیت های استان اضافه شدند.
امامی ضمن تصدیق خبر تأیید صلاحیت خود، گفت: ان شاء الله به منظور گرم شدن و مشارکت حداکثری اقدام خواهیم کرد و هیچ گونه جبهه گیری در انتخابات ندارم.
نستور درخشنده پور، شاپور رمضانی، اردوان ایزدپناه، رضا دهبانی پور و علی کامرانی نیز در این مرحله از انتخابات هم تأیید صلاحیت نشدند. آنها باز هم فرصت دارند که شکایت خود را به هیئت نظارت بر انتخابات ارائه دهند. لیست نهایی تأیید صلاحیت شدگان 24 بهمن ماه 98 از سوی شورای نگهبان اعلام می‌شود.
در حال حاضر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، اردلان زینل زاده، سید قدرت حسینی، هومان عسکری و غلامرضا تاجگردون در این مرحله به عنوان 4 گزینه مطرح با هم رقابت می‌کنند.
در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نیز محمد بهرامی،نادر منتظریان، غلام محمد زارعی و مهدی روشنفکر به عنوان گزینه‌های شاخص با هم رقابت می‌کنند.
در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، عدل هاشمی پور و سید محمد موحد نیز   با جوانانی همچون سید فرزاد نجات نیاو امیرحسین برخه رقابت می کنند

براساس همین گزارش ،فرماندار شهرستان گچساران  گفت تایید صلاحیت هومان عسکری اعلام وصول شد

 

  • نویسنده : میر امید