دیدارمدیرکل تأمین‌اجتماعی کهکیلویه و بویراحمد، فرمانده حوزه بسیج کارگری سپاه فتح استان با خانواده مرحوم منصور زرگر خبرنگار سابق خبرگزاری ایرنا
دیدارمدیرکل تأمین‌اجتماعی کهکیلویه و بویراحمد، فرمانده حوزه بسیج کارگری سپاه فتح استان با خانواده مرحوم منصور زرگر خبرنگار سابق خبرگزاری ایرنا

به گزارش فریاد جنوب در آستانه هفدهم مرداد، روز خبرنگار، مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمد به اتفاق فرمانده حوزه بسیج کارگری سپاه فتح استان با خانواده مرحوم منصور زرگر خبرنگار سابق خبرگزاری ایرنا دیدار کردند. مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان و فرمانده حوزه بسیج کارگری سپاه فتح استان با حضور در منزل مرحوم زرگر ضمن تبریک […]

به گزارش فریاد جنوب در آستانه هفدهم مرداد، روز خبرنگار، مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمد به اتفاق فرمانده حوزه بسیج کارگری سپاه فتح استان با خانواده مرحوم منصور زرگر خبرنگار سابق خبرگزاری ایرنا دیدار کردند.
مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان و فرمانده حوزه بسیج کارگری سپاه فتح استان با حضور در منزل مرحوم زرگر ضمن تبریک روز خبرنگار و تجلیل از سال ها تلاش و خدمات خبرنگار سابق ایرنا یاد وی را گرامی داشتند.
مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: مرحوم زرگر سال ها در سنگر خبرنگاری فعالیت کرد و در عرصه های گوناگون خبری حضوری فعال داشت .
رسول چراغ سحر افزود: عشق به کار خبری باعث شده بود ایشان با وجود مشکلات جسمانی ، به فعالیت مستمر و شبانه روزی همراه با شوق و علاقه در این عرصه ادامه دهد.
وی گفت: خبرنگاران دردها و مشکلات جامعه را در سریع ترین زمان و فارغ از محدودیت هایی که ممکن است با آن رو به رو باشند ، انعکاس می دهند، اما معمولا از مشکلات خودشان چیزی نمی گویند و این نشانه طبع بلند و فداکاری آنهاست.
وی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی خبرنگاران را بازوان اطلاع رسانی خود می داند و ترویج فرهنگ بیمه ای و آگاهی از کم و کیف خدمات خود را مرهون خبرنگاران است.
در این دیدار حکم برقراری مستمری بازماندگان خانواده مرحوم منصور زرگر به عنوان بیمه شده سازمان تأمین‌اجتماعی به همسر ایشان تقدیم شد.

  • نویسنده : ندانعمتی