دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با رئیس کل دادگستری استان
دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با رئیس کل دادگستری استان

پیش از ظهر امروز، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به همراه مدیر امور حقوقی و مدیر روابط عمومی دانشگاه با رئیس کل دادگستری استان دیدار کردند هفته قوه قضائیه را گرامی داشتند. به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر یزدانپناه در این این دیدار بااشاره به […]

پیش از ظهر امروز، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به همراه مدیر امور حقوقی و مدیر روابط عمومی دانشگاه با رئیس کل دادگستری استان دیدار کردند هفته قوه قضائیه را گرامی داشتند.
به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر یزدانپناه در این این دیدار بااشاره به نقش مهم قوه قضائیه در حفظ امنیت محیط زیست و جنگل ها، گفت: حفظ منابع ملی همواره نیازمند حمایت و توجه مسئولان بوده است که بی شک طی مدت آتش سوزی های اخیر در جنگل ها و مراتع، مسئولان قضایی در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

وی اذعان داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی عدیده ای که مردم با آن ها دست و پنجه نرم می کنند، امنیت سرمایه گذاری اقتصادی و صیانت از حقوق شهروندی در جهت رفع مشکلات مردم از اهمیت بسیاری برخورداراست که خوشبختانه شاهد حمایت های همه جانبه شما از این مهم هستیم.

دکتر یزدانپناه ضمن قدردانی از حمایت های نهادهای قضایی استان نسبت به امور دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: همواره تلاش نمودیم علی رغم فشار های جانبی، در راستای اجرای قانون و شفاف سازی امور گام برداریم زیرا همه باید در برابر قانوان سر تعظیم فرو آورند.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه افزود: حرکت ایثار گونه همه پرسنل بهداشتی، درمانی و اداری دانشگاه علوم پزشکی استان در کنترل و مقابله با کرونا شایسته تقدیر است و اینجانب به نمایندگی از دستگاه قضایی استان از شما تشکر می کنم.

دکتر حسن نگین تاجی ابراز داشت: تلاش نمودیم تا در حوزه های مختف جامعه از محیط زیست و بسترهای رودخانه گرفته تا سایر حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی را آسیب شناسی کنیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: نگاه دستگاه قضایی استان همیشه نسبت به مدیران حمایت گونه بوده اما از هرگونه نظارت و بازرسی در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد.