دیدار سیدرضا آذرشب با امام‌جمعه دهدشت
دیدار سیدرضا آذرشب با امام‌جمعه دهدشت

سیدرضا آذرشب نفر دوم آسیا و نفر سوم کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان با امام جمعه دهدشت دیدار کرد.

 

به گزارش فریاد جنوب از دهدشت سیدرضا آذرشب نفر دوم آسیا و نفر سوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان به‌همراه مربی خود سجاد جوشن با امام‌جمعه دهدشت دیدار و گفت‌وگو کرد.
بر پایه گزارش حجت‌الاسلام والمسلمین وحدانی فر در این دیدار آذرشب را از افتخارات ورزشی ملی و بین‌المللی دانست، و افزود: کلیه مسابقات جهانی ایشان را به‌جز ماقبل فینال مشاهده کردم و لذت بردم .
امام جمعه دهدشت با بیان حدیثی از رسول اکرم (ص) که مؤمنی که قوی و نیرومند باشد از مؤمن ضعیف بهتر و دوستانی دوست داشتنی تر است ،تأکید کرد :باید از خداوند استعانت بخواهید و راه موفقیت بعد از پشتکار توسل به اهل‌بیت (ع) است.
حجت‌الاسلام و مسلمین وحدانی فر افزود : این اعتقادات خیلی کمک می‌کند جایی که کار تمام است می‌توانید با کمک از خداوند و توسل به اهل‌بیت (ع) هر نتیجه‌ای را عوض کنید.
امام جمعه دهدشت با بیان این‌که شما اول راه هستید و نوع رفتار های شما خوب و بد آن در جامعه مهم و تأثیرگذار است، گفت: مسئولیت شما بعد از قهرمانی بیشتر و سنگین‌تر شده‌است و باید تقویت روح و روان و تقویت و رشد قوای جسمی و فکری و نظم و انضباط را در زندگی و ورزش افزایش دهید.
حجت‌الاسلام وحدانی فر با بیان این‌که همه مسئولان تکلیف دارند که به شما کمک کنند ،ابراز داشت: درمورد سالن ورزشی صحبت شده که در اختیار شما قرار بگیرد که شما از تمرینات خود فاصله نگیرید.
امام جمعه دهدشت درپایان این دیدار از جوشن و مربیان تیم‌ملی و زحمت‌کشان کشتی استان و شهرستان تشکر کرد و برای آذرشب و جامعه کشتی استان آرزوی موفقیت نمود.