دیدار فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با رییس دادگستری و دادستان شهرستان + تصاویر
دیدار فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با رییس دادگستری و دادستان شهرستان + تصاویر
به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه به همراه جمعی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سرهنگ موسوی در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد: شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش از اتفاقات ناگواری بود که انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: قوه قضاییه از ارکان اصلی و تاثیر گذار در کشور بوده و نقش بی‌بدلیلی در پاسداشت کرامت انسانی دارد.

وی تصریح کرد: کارکنان قوه قضاییه همواره در تلاش هستند تا عدالت بی‌بدلیل امام علی(ع) محقق شود و برای تحقق آن بسیاری از قضات نیز در این مسیر شهید شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: فراجا برای تحقق امنیت، عدالت و خدمت به مردم در کنار دستگاه قضایی است.

حجت الاسلام سعیدی در این دیدار صمیمی، افزود: قوه قضاییه به عنوان حاکم و قاضی رسالت بسیار سنگینی بر دوش دارد چون جامعه بدون دستگاه قضا بقا نخواهد داشت.

رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه، اظهار کرد: امنیت و عدالت از حیاتی‌ترین نیازهای هر جامعه محسوب می شود و  قطعا این مهم با تلاش شبانه روزی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی محقق خواهد شد.

سعید کریم زاد، دادستان شهرستان کهگیلویه نیز در این دیدار ضمن سپاسگزاری از اقدامات و زحمات فرماندهی انتظامی شهرستان، گفت: فراجا و دستگاه قضایی لازم و ملزوم یکدیگرند و بدون این بازو تامین امنیت امکانپذیر نیست.

برپایه این خبر در پایان این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اهدای لوح یادبود از زحمات رییس دادگستری و دادستان شهرستان تجلیل شد.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب