دیدار فرمانده و پرسنل سپاه وبسیج مناطق مختلف بخش پاتاوه با امام جمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس
دیدار فرمانده و پرسنل سپاه وبسیج مناطق مختلف بخش پاتاوه با امام جمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس

دیدار فرمانده و پرسنل سپاه وبسیج مناطق مختلف بخش پاتاوه با امام جمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با امام جمعه بخش پاتاوه دیدار کردند. به گزارش خبرنگارجنوب: در این دیدار که فرماندهان سپاه وبسیج حوزه مقاومت بسیج برادران ودانش آموزی و حوزه خواهران شهرپاتاوه ، همچنین فرمانده وپرسنل […]

دیدار فرمانده و پرسنل سپاه وبسیج مناطق مختلف بخش پاتاوه با امام جمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس

اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با امام جمعه بخش پاتاوه دیدار کردند.
به گزارش خبرنگارجنوب: در این دیدار که فرماندهان سپاه وبسیج حوزه مقاومت بسیج برادران ودانش آموزی و حوزه خواهران شهرپاتاوه ، همچنین فرمانده وپرسنل وبسیجیان حوزه مقاومت بسیج سادات محمودی در اولین روز از هفته دفاع مقدس در محل دفتر امام جمعه انجام گرفت؛سروان پاسدار عنایت مطهری مهر، وفرمانده حوزه مقاومت بسیج سادات محمودی ضمن تبریک این هفته ،به تشریح برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس پرداختند.
حجت الاسلام والمسلمین سیادت امام جمعه؛هفته دفاع مقدس را تبریک گفت وبیان داشت:

در جنگ تحمیلی، رژیم بعث عراق، جنگی ناخواسته را به کشور ما تحمیل کرد و با نادیده گرفتن استقلال سرزمین ما به ایران اسلامی تجاوز کرداز این رو، مردم غیرتمند ایران، در دفاعی مقدس، از حق خود که دفاع از استقلال سرزمین و هویت دینی ـ. ملی خود بود، دفاع کردند.
دکترسیادت با اشاره به سخنی از رهبری معظم انقلاب، عنوان کرد: جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت، اما همین جنگ باعث شعله ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه ی انقلاب شد. یکی از ارزش هایی که رزمندگان اسلام با تکیه بر آن توانستند پیروزی های بزرگی را برای جبهه حق به ارمغان آورند، شهادت طلبی است.
حجت الاسلام سیادت افزود:خدا را سپاس می گزاریم که منت هیچ قدرت و کشوری و ابرقدرتی در جنگ، بر گردن ما نیست و مردم کارآزموده و متوکل ما با استعانت از ذات مقدس کبریا یکه و تنها و مظلومانه بر‌مشکلات بسیاری از طرح و عملیات و بسیج و آموزش نیروها تا نیاز تسلیحاتی کشورمان فائق آمده است. هر چه از این جنگ ناخواستۀ تحمیلی می گذرد، قدرت اسلام و جمهوری اسلامی و قوای نظامی و انتظامی ایران و پایداری ملت متعهد آشکارتر و افزون تر می گردد، و رسوایی جهانخواران و وابستگان و پیوستگان به آنان بیشتر و واضحتر می شود.
در ادامه دیدار رژه یگان های موتوری نیروهای نظامی وانتظامی ، بسیج واقشار مختلف مردم از محل بخشداری، تا گلزار شهدای گمنام انجام گرفت وبا قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام نموده وبه سخنان امام جمعه گوش فرا دادند.

  • نویسنده : امیدعلی بهمن یار