دیدار نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با مسوولین شهرستان لنده+ تصویر
دیدار نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با مسوولین شهرستان لنده+ تصویر

به گزارش فریاد جنوب،وی در بدو ورود با حضور رئیس شعبه، امدادگران به قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کرد. امام جمعه شهرستان لنده، مجموعه هلال‌احمر شهرستان را جمعیتی خدمتگزار دانست که همواره در رویدادهای متعدد از جمله رویدادهای معنوی همچون ایام فاطمیه ،مراسمات مذهبی ،اربعین حسینی و دینی برای خدمت بی […]

به گزارش فریاد جنوب،وی در بدو ورود با حضور رئیس شعبه، امدادگران به قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کرد.
امام جمعه شهرستان لنده، مجموعه هلال‌احمر شهرستان را جمعیتی خدمتگزار دانست که همواره در رویدادهای متعدد از جمله رویدادهای معنوی همچون ایام فاطمیه ،مراسمات مذهبی ،اربعین حسینی و دینی برای خدمت بی منت به همنوعان را شایسته وقابل تحسین دانست.

فرماندارشهرستان لنده، اظهار داشت :جمعیت هلال احمر یک ارگان عام المنفعه و مردمی است اما مجموعه جمعیت شهرستان در حوادثی که پیش می‌آید به سرعت جهت کمک رسانی به مردم وارد عمل می‌شود و خدمات بسیارخوبی ارائه می دهد .

در این نشست ضمن ابراز خشنودی وخرسندی از دیدار حاصله فعالیتهای انسان‌دوستانه جمعیت هلال احمر در امدادرسانی به حوادث داخلی و منطقه ای را تشریع و از تلاش‌های مستمر و قابل تحسین مدیر عامل محترم و نماینده محترم ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان قدردانی کرد.

در این دیدار مهترین مطالبه مسؤلان شهرستان از نماینده ولی فقیه پیگیری برای استخدام جوانان بومی لنده در آینده نزدیک، اختصاص ناوگان امدادی و خدماتی به شهرستان لنده، تسریع در راه اندازی نمایندگی هلال‌احمر در بخش موگرمون و اختصاص پایگاه امدادی جاده ای برای بخش موگرمون و مرکزی بوده است

 



همچنین با توجه به نباز منطقه درخواست کمک های درمانی و اقلام امدادی جهت تجهیز جمعیت هلال احمر شهرستان از سوی مسئولان و اندادگران مطالبه سده است.

در این دیدار از فعالیتهای فرهنگی و آموزشی و امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان لنده تقدیر و به گفته نماینده ولی فقیه، در سطح استان به فعالیت های انجام شده از سوی هلال‌احمر شهرستان لنده به عنوان انقلابی در حوزه آموزش و امور فرهنگی نگاه می شود.

همچنین امام جمعه شهرستان لنده هلال‌احمر شهرستان لنده را یک فطب فرهنگی و آموزشی در لنده دانست و از زحمات امدادگران و مسئولین شعب تقدیر و تشکر کرد.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب