ذخایر مطمئن کودهای شیمیایی در کهگیلویه و بویراحمد
ذخایر مطمئن کودهای شیمیایی در کهگیلویه و بویراحمد

ذخایر مطمئن کودهای شیمیایی در کهگیلویه و بویراحمد مدیر شرکت خدمات حمایتی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از ذخایر مطمئن بیش از هفت هزار تنی انواع کود در این استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب  به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، علی لاهوتی در جمع خبرنگاران […]

ذخایر مطمئن کودهای شیمیایی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شرکت خدمات حمایتی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از ذخایر مطمئن بیش از هفت هزار تنی انواع کود در این استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب  به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، علی لاهوتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری علی‌رغم همه چالش‌های بین‌المللی در حوزه تأمین نهاده‌های کشاورزی، تاکنون بیش از یک و نیم میلیون تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه در سطح کشور تدارک دیده شده و طی دو ماهه ابتدای سال جاری در حدود ۷۵۰ هزار تن بین استانهای کشور توزیع شد.
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به میزان ذخیره استراتژیک کودهای کشاورزی اشاره و اعلام کرد: هم‌اکنون بیش از ۵۰۰ هزار تن انواع کودهای کشاورزی در سطح کشور و میزان هفت هزار و ۴۰۰ تن در انبارهای استان ذخیره است که ذخیره مطمئن و قابل اتکایی است.
لاهوتی ادامه داد: برنامه ابلاغی توزیع در سال جاری در حدود سه و نیم میلیون تن در سطح کشور و ۳۵ هزار تن برای استان است و با تمهیدات لازم با توکل بر خدا، برنامه ابلاغی را به طور کامل اجرایی خواهیم کرد.
مدیر شرکت خدمات حمایتی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با عنایت به استقبال کشاورزان از مصرف کودهای فسفاته و پتاسه در سال جاری، قطعاً سال پرمصرفی را در مصرف کودهای کشاورزی در راستای افزایش کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی خواهیم داشت.