رئیس اداره راهداری کهگیلویه: جذب ۲۳۰ میلیارد تومان برای بهسازی و روکش آسفالت شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام
رئیس اداره راهداری کهگیلویه: جذب ۲۳۰ میلیارد تومان برای بهسازی و روکش آسفالت شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام
رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه، گفت: با پیگیری های نماینده کهگیلویه مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه راه برای روکش آسفالت و بهسازی به ۴ شهرستان تزریق شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با پیگیری های نماینده کهگیلویه بزرگ مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه راه برای روکش آسفالت و بهسازی به ۴ شهرستان تزریق شد.

علی دیانتی‌فر افزود: در بخش مرکزی از ابتدای سال گذشته تاکنون ۵۵ کیلومتر روکش آسفالت با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان انجام شد و پروژه ۳۱ کیلومتری دیگری با اعتبار ۴۶ میلیارد تومان نیز در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: زیرسازی و بهسازی احداث راه روستایی بیش از ۳۷ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان انجام شد.

 دیانتی‌فر با بیان اینکه عملیات روکش جاده دهدشت سوق به زودی آغاز می‌شود، اضافه کرد: در بخش سوق ۶ کیلومتر آسفالت با مبلغ ۵ میلیارد تومان انجام شده و ۱۹ کیلومتر آسفالت در دست اجرا داریم. 

رییس اداره راهداری کهگیلویه با بیان اینکه جاده ۱۰ کیلومتری طریق الطیب با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در حال اجرا است، عنوان کرد: در بخش چاروسا ۲۱ کیلومتر آسفالت با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۴۴ کیلومتر با اعتبار ۵۸ میلیارد و پانصد میلیون تومان در حال اجرا است.

وی گفت: روستای دلی ده احمد، مله خرسک بناری باغکلک، ده غازی امیراباد، تعمیرات پل بزرگ تنگ چویل، دم رود ایک به رود سمه، ایمن سازی تنگ چویل،  احداث پل رود سمه، رفع نقاط حادثه خیز محور قلعه رییسی دیشموک، موردراز و بناری فتحی، تنگ آسیاب به آجم در دیشموک در حال اجرا می باشند. 

دیانتی ابراز کرد: راهداران فعال هستند و روستایی در حوزه کهگیلویه نیست که پروژه در حال اجرا نداشته باشد. 

رییس اداره راهداری اضافه کرد: همه پروژه ها در این شرایط نامناسب و در دولت انقلابی دکتر رییسی در حال انجام است اگر نبود پیگیری های نماینده محترم شاهد چنین اتفاقات خوب و انقلاب در حوزه راهداری نبودیم. 

وی خاطرنشان کرد: از نماینده محترم، استاندار محترم، ائمه جمعه و جماعات،فرماندار محترم، بخشداران، همکاران خودم در حوزه راهداری و اصحاب رسانه تقدیر و تشکر می کنم. 

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب