رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد عنوان کرد:درآمد بزرگترین موقوفه شهر یاسوج بین نیازمندان توزیع شد / عدم همکاری برخی از ادارات در پرداخت موقوفات
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد عنوان کرد:درآمد بزرگترین موقوفه شهر یاسوج بین نیازمندان توزیع شد / عدم همکاری برخی از ادارات در پرداخت موقوفات

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد گفت :از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰ میلیون تومان از محل درآمد این موقوفه در قالب کمک نقدی و بسته غذایی به نیازمندان کمک شده است. به گزارش فریاد جنوب ، هادی خورشیدیان در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت دهه وقف برگزار شد به بزرگترین موقوفه […]

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد گفت :از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰ میلیون تومان از محل درآمد این موقوفه در قالب کمک نقدی و بسته غذایی به نیازمندان کمک شده است.

به گزارش فریاد جنوب ، هادی خورشیدیان در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت دهه وقف برگزار شد به بزرگترین موقوفه شهر یاسوج اشاره کرد و افزود: موقوفه 6 هکتاری طاهری که در  شهریاسوج  قرار دارد و درآمد سالیانه آن به بالاتر از 300 میلیون تومان می رسد ، از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰ میلیون تومان از محل درآمد این موقوفه در قالب کمک نقدی و بسته غذایی به نیازمندان کمک شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد از عدم پرداخت اجاره موقوفه‌های شهید بهشتی و ورزشگاه یاسوج توسط علوم پزشکی و ورزش و جوانان انتقاد کرد.

خورشیدیان  بیان کرد: دغدغه‌ای که داریم اینکه ادارات در زمینه موقوفات همکاری نداشته و اجاره‌ها بهاء را پرداخت نمی‌کنند.

‌وی از عدم همکاری علوم پزشکی و ورزش و جوانان انتقاد کرد و گفت: دو سالی است که علوم پزشکی و ورزش و جوانان اجاره موقوفه بیمارستان شهید بهشتی و ورزشگاه تختی و زورخانه شهر یاسوج را پرداخت نکرده‌اند که از رسانه‌ها می‌خواهیم در این مورد به ما کمک کنند.

این مسوول از توجه ویژه مدیرکل اوقاف و امور خیریه به موضوع وقف تشکر کرد و گفت: اوقاف و امور خیریه خدمات خوبی ارائه کرده اما متاسفانه شاهد برخی تبلیغات سوء علیه این اداره هستیم.

خورشیدیان با اشاره به همکاری اوقاف و امور خیریه و سپاه در اجرای برنامه‌های فرهنگی گفت: سپاه در مباحث فرهنگی می‌تواند کمک خوبی به اوقاف داشته باشد، چرا که پایگاه‌های مقاومت در مساجد و بقاع قرار دارد از این رو می‌تواند در اجرای هر چه بهتر برنامه‌های فرهنگی به ما کمک کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی در بقاع متبرکه استان گفت: در بازدید از مساجد سطح استان مشکلات و نیازمندی‌های آن احصاء که در بودجه عمرانی به این مکان‌ها توجه خواهد شد.