رئیس اوژانس وفوریت های پزشکی  ۱۱۵ استان منصوب شد
رئیس اوژانس وفوریت های پزشکی  ۱۱۵ استان منصوب شد
طی حکمی از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

طی حکمی از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد
منصوب شد
به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب : به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، در متن این حکم آمده است:

جناب آقای جهانبخش وحدت نژاد

کارشناس ارشد پرستاری مراقبت های ویژه

نظر به تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان “سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد”، زیر نظر اینجانب منصوب می شوید.

امید است با همکاری معاونین و مدیران محترم شبکه ها در راستای تحقق برنامه ها و اهداف دانشگاه و سیاست های دولت تدبیر و امید در اجرای وظایف محوله کوشا باشید.

گفتنی است که جهانبخش وحدت نژاد استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است و سابقه مدیریت گروه آموزشی اتاق عمل، ریاست اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت، مسئولیت EDO دانشکده پیراپزشکی یاسوج و مسئولیت راه اندازی اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان لنده را در کارنامه خود دارد. همچنین دکتر یزدان پناه همچنین از خدمات و تلاش های بی دریغ محسن جلیل، رئیس سابق اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد.

  • نویسنده : رخ فیروز
  • منبع خبر : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی