رئیس خانه ترویج جهاد کشاورزی سوق به یک فعال رسانه ای رسید
رئیس خانه ترویج جهاد کشاورزی سوق به یک فعال رسانه ای رسید
در نشستی با حضور امام جمعه سوق و مسوولان جهاد کشاورزی پیمان باوند از کارکنان جهاد کشاورزی و خبرنگار به عنوان رئیس جدید خانه ترویج بخش  سوق معرفی شد

در نشستی با حضور امام جمعه سوق و مسوولان جهاد کشاورزی پیمان باوند از کارکنان جهاد کشاورزی و خبرنگار به عنوان رئیس جدید خانه ترویج بخش  سوق معرفی شد.

فریادجنوبfarydejonoob.ir

حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در این نشست اظهار داشت:سابقه درخشان مدیر جهاد کشاورزی در کار جهادی سبب شده تا به انتصابات وی اعتماد کنیم و افراد منصوب از سوی این مدیر را نیز توانمند و کارآمد بدانیم.

امام جمعه سوق گفت:سوق دارای ظرفیت زیادی است و جهاد کشاورزی باید این ظرفیت‌ها را شکوفا کند.

کیانی‌اصل پروژه آبرسانی به زمین‌های کشاورزی سوق را مهم خواند و گفت:در این زمینه نیاز هست تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها دوچندان شود.

همچنین بخشدار سوق برنامه‌ریزی و تجهیز خانه ترویج سوق به وسایل اطفای حریق در هنگام آتش سوزی‌های احتمالی را ضروری دانست.

سعید خواجوی از متولیان خواست در احداث جاده‌های بین مزارعی سوق اقدام کنند.

خواجوی با اشاره به ظرفیت سوق در عرصه کشاورزی و دامپروری، آموزش کشاورزان را برای ‌فرا گرفتن روش‌های نوین کشاورزی مهم دانست و گفت:کشاورزی سنتی بازدهی برای کشاورزان ندارد.

حکمت نریمانی نیز تصریح کرد: همه تلاش مجموعه جهادکشاورزی برطرف شدن مشکلات در کوتاهترین زمان است.

مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه نبود فضای کافی در مجموعه خانه ترویج سوق را معضلی دانست که باید مسؤولان در این زمینه جهاد کشاورزی را یاری کنند.

 نریمانی ایجاد باغات و توجه به کشت گیاهان دارویی را در سوق مهم برشمرد و نسبت به اقدام انقلابی در این عرصه ابراز امیدواری کرد.

پایگاه خبری فریادجنوب،انتخاب شایسته ومدبرانه برادر عزیز وارزشمندمان جناب آقای پیمان باوند را به این مهم تبریک عرض نموده وامیدوارم در این جایگاه بتواند خدماتی درخور تقدیر به جامعه هدف خانه ترویج کشاورزی بخش سوق ارایه دهد