رئیس شورای سیاستگذاری جبهه همبستگی نیروهای انقلاب پهنه جنوب کشور در پی انتصاب دکتر احسان عکسری پیام تبریک صادر کرد
رئیس شورای سیاستگذاری جبهه همبستگی نیروهای انقلاب پهنه جنوب کشور در پی انتصاب دکتر احسان عکسری پیام تبریک صادر کرد
گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛ رئیس شورای سیاستگذاری جبهه همبستگی نيروهاي انقلاب پهنه جنوب کشور، ایرج نگهداری در پی انتصاب دکتر احسان عسکری به عنوان معاون اقتصادی استاندار پیام تبریک صادر کرد  متن پیام به شرح زیر می باشد : 

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛ رئیس شورای سیاستگذاری جبهه همبستگی نیروهای انقلاب پهنه جنوب کشور، ایرج نگهداری در پی انتصاب دکتر احسان عسکری به عنوان معاون اقتصادی استاندار پیام تبریک صادر کرد 

متن پیام به شرح زیر می باشد : 

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارزشی فرهیخته و اندیشمندانقلابی جناب آقای دکتر احسان عسکری

با اهدای درود و صلوات بر محمد (ص) و آل محمد ،انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد را به جنابعالی و جامعه‌ علمی و دانشگاهی صمیمانه تبریک عرض نموده واز حسن انتخاب و اعتماد استاندار محترم و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی صمیمانه سپاسگذاریم.

یقینا تخصص و تجارب جنابعالی،نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش خواهد بود . و این انتصاب خود نشان از تعهد ، تخصص و ایمان واقعی حضرتعالی نخبه علمی و دانشگاهی می باشد .

ان‌شاالله که با روحیه انقلابی ، جهادی ،درایت و توانمندی که در جنابعالی نهادینه گردیده است، بتوانید در عرصه مهم خدمتگزاری، آنطوری که بایسته و شایسته این مردم انقلابی ، ارزشی و ولایی است خوش درخشیده ، و در تحقق آرمان‌های حضرت امام(ره) ، شهدا و پیشبرد منویات مقام معظم رهبری و شعار سال ( تولید ، پشتیبانی و مانع زدایی ها) همچون گذشته درخشان ، موفق و سربلند باشید .

عزت ،سربلندی، سلامتی و توفیق روز افزون برای جنابعالی در خدمتگزاری به اسلام ، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه پروردگار سبحان مسألت می نمایم .

آجر کم عندالله

رئیس شورای سیاستگذاری جبهه همبستگی نیروهای انقلاب پهنه جنوب کشور

ایرج نگهداری