رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت اولین معلم بویراحمدی را تسلیت گفت
رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت اولین معلم بویراحمدی را تسلیت گفت

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، با صدور پیامی، درگذشت فرهنگی خوش نام و اندیشمند، میرزا ابوالحسن حسینی را به خانواده ایشان و فرهنگیان تسلیت گفت. پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob ir در این پیام آمده است: بسمه تعالی همانا ما از آنِ خداییم و به سوی او بازمی‌گردیم… خاندان بزرگ و محترم […]

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، با صدور پیامی، درگذشت فرهنگی خوش نام و اندیشمند، میرزا ابوالحسن حسینی را به خانواده ایشان و فرهنگیان تسلیت گفت.

پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob ir
در این پیام آمده است:
بسمه تعالی
همانا ما از آنِ خداییم و به سوی او بازمی‌گردیم…
خاندان بزرگ و محترم حسینی؛
نام و آوازه بزرگ‌مرد و اول معلم بویراحمد، فراتر از ایل داغدار اوست. بی‌شک این داغ جانسوز بر جبین همه فرهیختگان و فرهنگ دوستان خواهد ماند.
میرزا ابوالحسن حسینی، معلم فرزانه‌ای که در احیاء آداب‌ورسوم و ادبیات ایلی تلاشی بی‌دریغ داشت، مشعل فرهنگ و ادب را بر فراز استان محروم و رنج‌دیده‌مان برافروخت و بند بی‌سوادی از پای فرزندان باز نمود. امروز نه‌تنها بویراحمد و خانواده‌های منسوب به آن فقید فرزانه یکپارچه در ماتم این اسطوره فرهنگی‌اند بلکه جامعه بزرگ فرهنگی کشور نیز در سوگ ایشان سهیم هستند.
این‌جانب، به سهم خویش رجعت اندوه‌بار مرحوم میرزا ابوالحسن حسینی را به خانواده بزرگ و نیکنام ایشان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان از خداوند منان، تسلای خاطر مسئلت می‌نمایم.

غلامرضا تاجگردون