راز محبوبیت وصف ناپذیر بزرگواری در چیست|مدافع حرم از توفیق خدمت می گوید
راز محبوبیت وصف ناپذیر بزرگواری در چیست|مدافع حرم از توفیق خدمت می گوید
فریادجنوب: آنهایی که بزرگواری را دیده اند ومی شناسند، به این مهم صحه می گذراند که صداقت در رفتار ،گفتار وکردار با نام وی عجین است وهمین صداقت  باعث گردیده که بسیاری از نخبگان بگویند در کهگیلویه رقابت بین صداقت ،قدرت وتزویر است و مردم تشنه ی یک کلمه اند،آن هم صداقت .

فریادجنوب،یادداشت ارسالی  : سید علی محمد بزرگواری یکی از کاندیدای مطرح کهگیلویه بزرگ  برای زدودن غبار محرومیت از کهگیلویه بزرگ  قدم به کارزار انتخاباتی گذاشت تابا تکمیل وبه سرانجام رسانیدن پروژه های ناتمام ومعطل مانده از دوران گذشته ، فرصت  خدمت را برای ادوار بعد برای نخبگان فراهم آورد.

آنهایی که بزرگواری را دیده اند ومی شناسند، به این مهم صحه می گذراند که صداقت در رفتار ،گفتار وکردار با نام وی عجین است وهمین صداقت  باعث گردیده که بسیاری از نخبگان بگویند در کهگیلویه رقابت بین صداقت ،قدرت وتزویر است و مردم تشنه ی یک کلمه اند،آن هم صداقت .

صداقت بزرگواری باعث شد نخبگان  و دلسوزان توسعه وهم چنین مردم جای جای  حوزه ی انتخابیه کهگیلویه بزرگ باهم یکصدا از وی رسما دعوت به حضور  وهمراهی نمایند .

انتشار کلیپ ها وعکس های ساده و بدون روتوش  بزرگواری در فضای مجازی نشان می دهد که وی به خواست واراده  مردم آمده و همین مردم نقش فعالین مجازی وی را برعهده دارند،چرا که  بی آلایشی ،مردمی  و صداقت ها بزرگواری را بزرگواری کرد

 

سید علی محمد بزرگواری ، با  کتاب توفیق خدمت  نشان داد مطالبه گر ترین نماینده مردمی  ادوار مجلس شورای اسلامی  در این حوزه بوده و  انتشار مستندات اقدامات توسعه ای وزیرساختی عملکرد بزرگواری باعث شد جوانانی که در آن برهه ،قادر به انتخاب نبوده اند ، این بار بدون توجه به گرایش های سیاسی  از سید شجاع و باصداقت دیارشان حمایت کنند.

 

سوالی که  ذهن  دلسوزان توسعه  کهگیلویه بزرگ  را درگیر نموده این است که  عام المنفعه به کجا می نگرد و برخی ها به کجاها نظر دارند ، برچسب زدن به دیگران فقط وفقط نشانه عجز از رقابت سالم هست ،چراکه  بزرگواری به دنبال ساختاری سالم برای برگزاری انتخاباتی  به دور از اتهامات است